fredag 21 juli 2017

Litet inhopp med LEK och STRAND

Hej sötnosar !
Jag hoppas ni njuter av den lilla värme som sveper förbi, själv vill jag gärna ha varmare :)
Jag har haft en veckas semester och njutit eller mer hunnit ikapp här hemma med allt som lagts i vila/kö för att göras.

Ute med båten har vi varit och det är då man förstår hur underbart vi bor
Vår lilla brygga och strand

 Oscarskanalen går in i Vemlingen där vi har vår brygga

Nu till bilder för

Som har ett nytt TEMA / ORD varje vecka att tolka med
 ett eller flera kort
Kika gärna in där (länken i namnet ovan) och titta på alla fina härliga tolkningar
Det blir 2 veckors bilder då jag har lite paus i bloggandet

 Med LEK ska alla sporter göras, här får dottern för sig att ta sig ett dopp ;)

 Fårö och dess stränder är och förblir barnens och vårt favoritställe, Sudersand ligger närmast och här är vi på den STRANDEN

Ta hand om er och njut av vår korta men unika sommar ;)

PUSS & KRAM

18 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Dottern är en djärv seglare, i mina ögon, jag med min drunkningsrädsla, haha. Mycket vacker stil på henne.
    Och eran strand, wow!
    Kram 💖

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder och fyllda av lek och olika stränder. Ni bor verkligen så fint och med havet och stranden som granne. Kan ibland sakna det, även om jag har en bit av Östersjön utanför huset. Dock ingen strand mer än den på Thaiboat och några längs Mälaren/Årstaviken. Men det räknas liksom inte.
    Lillskruttan, mitt i hoppet, och bilden är så läcker.
    Stor kram och trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Så mysigt & vilka fina foton 💖 ....
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Wow damen - ditt inlägg är jättefint! Tjejen i hoppet, så coolt!
    Må gott på din semester!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så du har också börjat kombinera olika teman! Bra idé. Det var nog Mia som började med det:-)
    Du bor verkligen otroligt fint och toppen med en egen brygga. WOW!
    Åsså gillar jag bilden med dottern som hoppar in i vattnet från sin optimistjolle. Otroligt bra fångat!

    SvaraRadera
  6. Så fint ni har det, vilken sommaridyll med den där bryggan vid vattnet!! Såklart ska all sport vara lek, kul surfbild. På Fårö ser det helt magiskt ut!!

    SvaraRadera
  7. Härliga strandbilder och en jättefin lekfull bild! Bra kombination i ett vattentema!

    SvaraRadera
  8. Härliga vattenbilder gillar hoppet från jollen

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder av lek och strand. Att vara nära vattnet är ju ett måste, åtminstone för mig som är uppvuxen vid havet. Otroligt vackert där i sundet också!

    SvaraRadera
  10. Så härligt med en egen strand och brygga. :-)

    SvaraRadera
  11. Bra att du laddar batterierna! Härliga smultronställen du har =) Kram

    SvaraRadera
  12. Verkligen härligt med egen brygga, och visst är vår sommar kort och unik ;-) Nu har min semester också börjat,äntligen...men som du vet är oron över sonen störst!
    TAck snälla du för fina kommentarer i min blogg! De värmer! KRAM ♥

    SvaraRadera
  13. Egen brygga, jag blir avis! Fina bilder på lek och stranden.
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  14. Ni bor ju helt fantastiskt och inte har ni det sämre på Fårö! Jag hoppas du mår lite bättre efter lite vila och tid med familjen. Jag ringer dig någon dag i veckan. Svara bara om du orkar och känner för det. Stor kram fina du <3

    SvaraRadera
  15. Gud så härligt att bo så....:-)....kramizz och ha en fortsatt skön semester oavsett väder. :-)

    SvaraRadera
  16. Så underbart ni bor med egen brygga.

    Härliga bilder.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  17. Underbara bilder! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne