måndag 12 juni 2017

Tillbakablick och Ett ord som driver oss ?!

Eftersom det är måndag vill jag försöka hitta ljuspunkterna i förra veckan.
Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)
Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 

❤️ Välbehövligt regn för våra marker och vattennivåer.
  • All fantastisk grönska som bara behövde några varma dagar för att dyka upp.
  • Glad lilltjej, som i dag sent kom hem från skolresan till Boda Borg
  • Rosor från mannen ❤️
  • 22 grader i viken och brygghäng
  • Bil med ny SOUL ;)
  • Musik efter humör
  • Mycket bra Historiska Böcker - Barnbruden och Pottungen, nu ska jag börja med Räfhonan
  • Inre oro som minskar
  • Kärlek och Omtanke ❤️
  • Tom tvättstuga
  • Grillkväll
  • Varmt bad för onda leder
  • Matkasse beställd
Så till Sonens ord, som jag tidigare sa att jag tyckte var så bra, av vad han tyckte som driver oss.
Kom ni ihåg att jag frågade er alla tidigare och fick fantastiska svar .

Nu hoppas jag att ni har haft en fantastisk start på den nya veckan.

PUSS & KRAM

12 kommentarer:

  1. Fastnar på 22 grader i viken och brygghäng - det kallar jag sommar. Fastnar även på regn, som kanske behövs, men inte en hel vecka vid olika tider på dygnet väl - om du frågar mig alltså;-)
    Å visst stämmer de kloka orden om lycka, helt klart!
    Hoppas du också haft en toppen start på veckan och att hela veckan blir precis som du önskar:-)

    SvaraRadera
  2. Underbar tacksamhetslista, och visst stämmer orden om lycka så bra!!!
    Vilken matkasse beställer du?
    Jag väntar in Coops hälsokasse i morgon! Spännande!
    Kram och ha en fortsatt bra vecka fina du!

    SvaraRadera
  3. En härlig lista! Delar din glädje över regnet :)
    Böckerna har jag läst och jag älskade dem!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin lista och kloka ord :)
    En bil med Soul är inte heller dumt!

    SvaraRadera
  5. En härlig lista vännen.

    Skickar en STOR tisdagskraaaaam.....fånga den...fånga den.....

    SvaraRadera
  6. Underbar lista ....
    /Kram finaste denna soliga morgon!

    SvaraRadera
  7. Vilket lyckligt och fint citat!!
    Vilken lista. Gillar allt som står på den=))

    SvaraRadera
  8. Vilket lyckligt och fint citat!!
    Vilken lista. Gillar allt som står på den=))

    SvaraRadera
  9. Härlig lista, gillar den :)
    Fin dag till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Fin lista men fastnade på: Inre oro som minskar, hoppas att den minskar så pass mycket att den helt försvinner.
    Massor med kramar

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Så härlig lista och citatet är perfekt! Jag funderade mycket på just det för ett antal år sedan och det stämmer verkligen.

    SvaraRadera
  12. Låter bra att oron minskar. Matkasse har jag inte vågat prova ännu eftersom jag är så kräsen... Men förstår att det är skönt. Boda borg är superkul, man blir som barn på nytt.
    Fint och tänkvärt citat ❤

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne