söndag 25 juni 2017

Nät Skyltar och Solig Utmaning

Jag hoppas att Du haft en alldeles underbar MIDSOMMARHELG
här har det varit fullt upp men har letat upp några underbara skyltar  på nätet, för det är ju...
SKYLTSÖNDAG
som härliga BP förvaltar vidare 
Som vanligt en stor Tack för att du orkar !!!

TEMA - Vill Vi Verkligen DIT...?! ;)
Här verkar det inte finnas många kvar, vill du ens åka igenom denna stad ??

Då kanske det är bättre att åka till gatan utan namn.... varför ens då göra en skylt  ?

Här kan man tydligen åka mot Helvetet HELL och få både säng och mat... inte illa ;)

Känns inte riktigt bekvämt att sätta ihop dessa skyltar haha

Till Månen inte illa dit vill jag i alla fall

Om man kommer till denna korsning är det inte sååååå långt till kända platser, dock vet jag inte om TROLL kommer innan eller efter så jag vet inte om jag ens åker denna väg....;)
Jag hoppas att ni fick lika många skratt som mig.

Egentligen är det redan slut på FOTO-utmaningen
 GemsWeeklyPhotoChallenge

Där ordet SOL skulle tolkas, med ett eller flera kort här kommer dock ett sent bidrag även till denna utmaning.
EFTER REGN KOMMER SOLSKEN !
Prästkragarna lyser som små solar riktigt vacker i sin enkelhet

Ta hand om er Mina BloggVänner, själv försöker jag just nu ta hand om min familj och barn
tyvärr kommer bloggen då i andra hand men ska försöka bättra mig att illa fall kommentera då jag faktiskt är inne och läser era bloggar.

PUSS & KRAM

6 kommentarer:

  1. Har ju sagt det förut och säger det igen: Ingen, absolut ingen är så duktig som du att leta upp världens roligaste skyltar på nätet. Har inte den blekaste hur du bär di åt, men jag försäkrar dig att jag gapskrattade från början till slut:-)))))

    Mina favon är Psychoville som påminner om en Hitchcock thriller, No Name Strett som låter som världens ände liksom, samt Meth Bible Camp och Dead End - den kombon är helt underbar.

    Åsså tycker jag att du har överträffat dig själv med dina soliga bidrag till ditt eget tema. Första bilden där är fantastisk. Du lyckades - i motsats till mig - till och med att inte få med små röda ufon när du fotade solen. Bra gjort! Å bilden på prästkragarna är enastående. Om du har tagit den själv så är den ditt bästa foto ever:-)

    Tusen tack för rolig skyltning och länken. Uppskattar otroligt mycket att du trots allt som du håller på med just nu ändå väljer att vara med i Skyltsöndag. Kram tjejen!!!

    SvaraRadera
  2. Ta väl hand om dig och familjen!

    SvaraRadera
  3. Hihi...ja, jag är också förvånad över alla lustiga skyltar du hittar. tack för dagens skratt!
    Hoppas du har en skön sommar med de dina ♥ ♥
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. När det gäller familjen så är den alltid viktigast och så är det bara!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Psychoville, nej jag vill inte träffa Norman Bates och dom andra åtta invånarna. Trampar gasen i botten. Däremot Dead End låter spännande Härlig sol du fick till.

    SvaraRadera
  6. Helt underbara skyltar! Och du gör helt rätt som prioriterar familjen ❤

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne