måndag 5 juni 2017

Försenad Skyltsöndag

Japp redan måndag, men efter en helg med huvudvärk och illamående
så det får åter igen bli En försenad
SKYLTSÖNDAG
som härliga BP förvaltar vidare 
Som vanligt en stor Tack för att du orkar !!!

TEMA: En Dag på Arbetet :)
Jag vet Suddig, men jag fick be den morgon trötta dottern att ta foto och surheten för att jag väckte henne blev i resultat SUDDIGT haha.
Men Blir lite fundersam när reklam verkligen inte håller vad den lovar..
Vadå BAKOM MIG HELA VÄGEN
Han var ju före och vägrade släppa förbi mig så det var ingen bra reklam haha

Ibland befinner VÄLDIGT högt upp på Arbetet för att kunna ta Vattenprover
(japp vi kontrollerar vårt vatten varannan vecka för att se att det är bra)


 Och Inte får man ta hissen, jag sa att jag inte vägde 75 kg men det är verkligen totalförbjudet att åka i den hmmmmmmmm, så det är bara att traska upp 4 våningar i spiraltrappan.

 Det är TUR att det finns varningar så  man inte blir för HET


 Här fanns det inte bara en Saltsyra skylt upptäckte jag efter... bjuder även på varmvatten i retur och tryckluft

 Min fina kaffekopp på arbetet, fick jag av tjejerna i produktionen
Lite jag i ett nötskal, så jag får en påminnelse varje ggr jag dricker kaffe dvs rätt många ggr per dag haha


 Nutella är min familjs favorit pålägg, och jag avslutar med den fina texten som gör att man verkligen MÅSTE köpa burken ;)

Nu Hoppas jag att ni får en underbar fortsatt Måndag och hoppas att ni får njuta av ledighet i morgon på Svenska Nationaldagen, Hoppas ni hittar på ngt kul.

PUSS & KRAM

1 kommentar:

  1. Vilket fint bidrag till Skyltsöndag:-) Gillar när du engarerar din morgontrötta dotter för temat! Bloggdressyr heter det:-)))

    Att traska upp och ned på den spiraltrappan resulterar i benmuskler skulle jag tro;-) Dessutom är det roligt att se vardagsbilder från din arbetsplats.

    Tusen tack för ytterligare en toppen skyltning. Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne