söndag 14 maj 2017

Lånade skyltar

Det är 
SKYLTSÖNDAG
som härliga BP förvaltar vidare 
Tack för att du orkar !!!

Här har det varit mycket som vanligt, så idag blir det lånade skyltar från Internet ;)
Som jag skrattat när jag hittade dessa..

TEMA: Lite för mycket information ???? eller för lite....

Ja man kan ju försöka få folk att äta kött på olika sätt.


Skönt att dom är Ärliga, då kan du verkligen inte klaga på ngt om du valt att gå in ;)


Precis för vem vill se nakna personer som äter våfflor hahaha...


Ok skulle du verkligen gå in på den här restaurangen trots att du är singel ????


Hmmm. känns lite absurt, men tappen är inte alls ok.

Eller så kan du få väldigt lite men Viktigt  Information.


Jag hoppas att ni fick ett stort Skratt liksom mig

PUSS & KRAM

5 kommentarer:

  1. Jamen, så klart jag skrattade så löständerna hoppade, hahaha!
    Dricka middag?
    Skyltsöndagskram 💚

    SvaraRadera
  2. Lånade skylter när dom är som bäst:-) Å det finns ingen som är så duktig som du att leta rätt på världens roligaste skyltar som får mig att asgarva. ÄDom första tre är bara såååååå bra. Ja, dom andra också:-)

    Tusen tack för toppen skyltning, flera goda skratt och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Haha, du kan då verkligen hitta roliga skyltar! Tack för kvällens asgarv!
    Kram och sov gott!!! ♥

    SvaraRadera
  4. Bra skyltat även om det har hunnit bli måndag för mig ;-)

    Kram,

    SvaraRadera
  5. Tack för flera goa skratt! Och info kan ju innebära så mycket! Bra jobbat och fint skyltat!
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne