onsdag 24 maj 2017

Jag som älskar 50 & 60-tal Design

Bara älskar den fina lilla Linnea burken från
Min dotter fick den söta burken i present och hon verkligen ÄLSKAR den och har fyllt den med halsband och andra "hemligheter"

Om ni som jag älskar 50 & 60-tal och retrodesign, måste ni besöka denna fantastiska tjej som designar och formger underbara produkter Allt från Tekannor till Sneakers.
Vill Ha ALLT !!!

Och nä mina vänner! Det här är inget sponsrat inlägg. Ni som känner mig vet ju och Jag har sagt det tidigare skriver endast om sånt jag fastnar för och det här är VERKLIGEN helt i min smak, och just nu försöker jag njuta av allt jag tycker om och får mig glad !!!

Sonen mår fortfarande inte ok, och vill inte att jag skriver varför om det här, så jag respekterar det och Men han tackar för all omtanke ni ger mig och honom och vår familj ändå !!!

Ta Hand om er och ha en alldeles underbar helg !!!
KRAMISAR
Sanna

8 kommentarer:

  1. Åh,så vacker ❤️ ...
    /Kram i gosolen!

    SvaraRadera
  2. Retro look är alltid otroligt rolig tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Krama sonen och önska krya-på!

    SvaraRadera
  4. Jättefin är den!
    Läste nu först ditt inlägg om hur tufft ni har det i familjen nu, stor Varm Kram till dej och de dina!!!!
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  5. Söt burk, perfekt för små hemligheter. Förstår att din som inte vill att du skriver om honom. Jag håller tummarna för att ni alla mår bättre snart. (jag har varit och samlat energi vid dit sommarparadis - för visst minns jag rätt att Gotland är din Ö?) Kram

    SvaraRadera
  6. Tänker på er alla! Och allt vill man inte lämna ut på en blogg. Förstår dig till fullo.
    Vad gäller 50 och 60 tal är jag ju uppvuxen då och har en hel del i mina gömmor. Men sakerna ligger där...
    Burken är jättefin tycker jag också och jag förstår att både du och "Lillskruttan" (som nu är stor) tycker om den.
    Och njut nu av allt det som gör dig glad. Så viktigt.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Åh, så fin den är! Med facit i hand inser jag att vi en gång kastade fel saker när mamma sålde huset. Men det är lätt att vara efterklok...

    kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne