fredag 12 maj 2017

Bilder av Känslor

Ett kort fredagsinlägg, men fullt av känslor förhoppningsvis

 GemsWeeklyPhotoChallenge

Har varje vecka ett nytt TEMA / ORD att tolka med ett eller flera kort
Kika gärna in där (länken i namnet ovan) och titta på alla fina härliga tolkningar
Veckans ord är

~ KÄNSLA ~

Jag hoppas att Ni som tittar förbi får en samma KÄNSLA som jag får för dessa bilder.
Jag får alltid en Magisk Lugn Harmonisk Känsla av berg och vatten.

Kan man få en bättre känsla på morgonen.

 LYCKA, värme och energi

Jag hoppas att ni får en underbar härlig fredag och helg !


PUSS & KRAM

18 kommentarer:

  1. Ooooo,jaaa känslan är underbar & vacker ❤️...
    /Kram & ha dé så gott fina du!

    SvaraRadera
  2. Fina känslor för fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Absolut inga problem med känslorna du förmedlar - kan gå in i dem känslomänniska som jag är :-)
    Skön helg önskar jag dig med stor kram!

    SvaraRadera
  4. Delar dina känslor på alla plan! Själv har jag en alldeles speciell känsla av frihet när jag sitter och blickar ut över havet!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Så fina känslor du förmedlar. Jag tittar, tacka och njuter.
    kram!

    SvaraRadera
  6. Sista fotot - gemenskap, humor och kärlek! A+ !!!!
    De andra också känslofyllda.

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack FInaste Ruth ❤️
      Känslor är personliga och ibland svåra att förmedla men min son visar verkligen allt du sa ❤️❤️❤️ Tack för din kommentar

      Radera
  7. Den första bilden är en absolut höjdare - en av dina bästa bilder ever:-) Förstår di känsla till fullo här:-)

    SvaraRadera
  8. Att naturen är oslagbart vacker, ja. Det tänker jag i alla fall och gillar bäst den första bilden om jag måste välja.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  9. Första bilden är så fin i färgerna :) "Mina" färger!
    Sista bilden är ju en favorit i repris - där kan man prata om sköna känslor :)
    Själv har jag inte kommit på något bra till den här veckans tema. Bättre lycka nästa vecka!

    SvaraRadera
  10. Nydelege bilder kvar på sin måte.
    Det første viser den herlege sjøen med vinden som skapar bølgene.
    For meg gir det ei herleg kjensle. Eg bur ved sjøen og nordavinden er på plass
    når det er fint ver med sol.
    Det siste bildet oser av kjærleik.

    God laurdagskveld.
    Klem frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  11. Här var det mycket känslosamma foton. I naturen kan man uppleva många känslor.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Tre härliga bilder som förmedlar känsla :) Vatten är min absoluta favorit, lycka ligger bara steget efter dom du fångat så bra :)

    SvaraRadera
  13. Vilka härliga, känslofyllda bilder! Gillar den sista allra bäst :-)

    SvaraRadera
  14. A wonderful feeling-series, my absolute favorite is #3.
    Have a nice new week

    SvaraRadera
  15. Första bilden är helt underbar!Var har du tagit den?

    SvaraRadera
  16. Stort TACK för era kommentarer dom gör mig rörd då ni som är med också tolkar temat på ett fantastiskt sätt, jag blir lika imponerad varje ggr jag går in på era bloggar och ser tolkningar
    LOVE to YOU AL.

    SvaraRadera
  17. Första bilden var vacker, du fick in ljuset bra, den sista var annorlunda.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne