tisdag 25 april 2017

Olika Rum

Här kommer en ny bildkavalkad, men denna ggr från TROSA i Sverige.
(det finns fler jag tog kort på alla rum som jag fick haha)
På Bohmans Familjehotell i Trosa kan du få magnifika miljöer i allt från to mutch ;) till vackert stilrent, dvs ngt för alla. och har ni inte varit så passa på att ta en helg med käraste eller varför inte med kill- tjej-Gänget..
Vi börjar med en drink i baren, eller bubbel 

Sen går vi över till det som var "mitt" rum, som ni redan få se, men här är det igen..
 Dotterns Amandas "egna" rum
 Med eget litet badkar, kunde jag ju inte motstå ett bad i lugn och ro innan middagen.

Det fanns dom som hade "KONST" på väggarna i baddelen, Min man var dock inte alls lika sugen som jag att ha denna hemma i vårt badrum...
(den var gjord i små mosaikplattor, så häftig bild..tycker jag ;)
Rummet  var väldigt "sexfixerat" om man ser till konsten brevis sängen haha, hon som bodde där försökte dock dra för draperierna... bra att man kan välja om man ville se eller inte ;)

En annan man fanns i ett annat rum, riktig snyggt tycker jag 

Några fick mindre rum och var nöjda tills dom fick se rummen som var speciella och det kan man förstå kanske ...

 Men söta var dom i alla fall...
 och annorlunda i vissa fall...

 Ett rum i naturens tecken fick söta Mia

Så fanns det Docksöta rum med RUNDA sängar

Mitt favorit Rum blev dock inte alls  någon av hamnsviterna UTAN sonens rum



Det skulle jag kunna tänka mig att ha allt hemma hos mig, kanske lite mörkt men jag är som sagt inte den tjejen som gillar det vita avskalade nordiska Ikea hemmet heller 
Tycker det är fint hos andra, men jag vill gärna ha det jag gillar  med färger formgivning osv. 
jag vet har en knasig smak kanske, 
men allt jag kan säga är att det här badkaret I LOVE IT

Nu ska jag läsa lite bloggar och fundera på ordet /temat i GemsWeeklyphotochallenge
SPIRAL
ni är väl med inget är fel eller bättre än ngt annat tolka och fota ordet hur DU vill :)
hittar du alla som är med ...


Puss & Kram

6 kommentarer:

  1. Första och absolut sista badkaret är helt i min smak. Vill ha det kopparfärgade badkaret och jag tar förresten hela badrummet. Rummen däremot, där tycker jag nog helt klart - less is more. Inte min smak, även om det då verkligen är helt annorlunda, speciellt med tanke på "utvecklingen" av det gamla, anrika hotellet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla rum är lite FÖR mkt men så kul att ha olika Teman i varje rum :)

      Radera
    2. Jag kan hålla med dig,men...
      Mysigt på sitt vis,gillade det vita badkaret & runda sängen :)

      /Kram finaste!

      Radera
  2. Den där mosaikbilden skulle gärna få komma in i mitt badrum ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka rum! Helt klart too much - men läckert ändå! Vill inte ha något av det hemma, men skulle mycket väl kunna tänka mig uppleva dem Som hotellmiljö!

    SvaraRadera
  4. Vilket fantastiskt hotell! Skulle kanske inte vilja ha det så hemma men för några dagar skulle det vara tilltalande och lyxigt :D

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne