lördag 22 april 2017

Italiensk Bildkavalkad

Vandrig i bergen gör mycket för både själ och syn, här får ni se lite av det jag såg under vandringar.


Smidighet är inte min starka sida, maken tog bildbeviset haha och i jämförelse med min man ser jag ut som en klumpeduns haha

Kapellet uppe i berget besöker vi och för tredje ggr skrev vi tillsammans i "besöksboken"

Vår lilla promenad ut på bergskanten för att få se dottern tävla, belönades av lite vin och genom att vi inte kunde få med glas fixade maken glas av en petflaska
Man tager vad man haver ;)

För er som inte upptäckte den, ringar jag in Bollen..

Önskar er en alldeles underbar Lördag
Puss & Kram

10 kommentarer:


  1. Wow så fina bilder.... Tycker du klarade dig riktigt bra där på stenen. :)

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackert ❤️ ...
    /Kram i Vårsolen!

    SvaraRadera
  3. Men jisses så vackert. Vilken upplevelse ni fått ta del av.

    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Vilka vyer! Smart återanvändning av flaskan! Ha en bra lördag. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar bildkavalkad:-)))) Å jämfört med dig så är jag betydligt mindre vig och smidig om man säger så. Å andra sidan är jag ju några år äldre än du, så jag har en gällande ursäkt;-)

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig samling med bilder - härliga vyer!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj så vackert! Gillar nog allra bäst bilden på dig där du över inför dansen runt midsommarstången ;-) :-)

    Ha en toppensöndag!

    SvaraRadera
  8. Över? I och för sig är du över den där stengrejen, men det var ÖVAR jag hade tänkt skriva ;-)

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Vilken tur du har en händig man så vinet inte förgås :)

    SvaraRadera
  10. Så roligt att se bilder från resan! Saknar dig hos mig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne