tisdag 7 mars 2017

Lyftkranar, naprapater, och värme från elden

Kaos i snöstorm och det inte bara utanför.
Smärta i rygg och ner i ben, huvudvärk utan dess like, legat med smärtstillande och besökt naprapat, dom fick sig med säkerhet ett gott skratt när jag efter en förbannat "ond" resa försökte ta mig ur bilen,  jag hade velat be dom lyfta ut mig med lyftkran men dom stod för långt bort, men eftersom jag var tvungen att vila mellan varje rörelse passade jag på att fota några av lyftkranarna till BP ;)
Du som älskar lyftkranar borde ta dig till hamnen i Gustavsberg. Dom intar snart hela hamnen och som dom bygger....


Efter naprapat vid arbetet var det en tur in till söder och min gamla hemmiljö, tänk vad man kan sakna en plats då man är där på besök... trots allt grått  i staden är det mysigt


Det bästa är att sen få komma hem och efter middagen, sitta framför brasan och njuta av värmen den här kvällen
 
Stor
 PUSS & KRAM,
mina fina bloggvänner
Jag har fått chansen att prata med ännu en härlig Bloggare, Tänk vilken Energi man kan få av bloggvänner
TACK FÖR ATT NI FINNS !

6 kommentarer:

  1. Tack Sanna att du också dedikerar kranar till mig. Å inte vilka "höjdare" som helst. Love them:-) Var i Gustavsbergs Hamn sommaren 2015 (bloggade om Café Tornhuset bland annat), så byggandet har tagit fart där också - rejält till och med. Å husen där ser precis lika fantasilösa ut som våra skokartonger här i Täby.

    Hoppas att naprapaten gjorde underverk med din rygg och att brasan hjälpte att bli av med huvudvärken. Snön lär ju tyvärr vara kvar några dagar till tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Usch och ve för värk. Hoppas naprapaten hjälpte dig lite.

    SvaraRadera
  3. Usch och ve för värk. Hoppas naprapaten hjälpte dig lite.

    SvaraRadera
  4. Hoppas det onda gett med sig och att du känner dig lite bättre idag.
    Nu blev BP glad :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas det känns bättre idag!

    SvaraRadera
  6. Du får absolut vuxenpoäng för att du lyssnade på kroppen och stannade hemma. Synd bara att du mådde så dåligt. Hoppas innerligt att du mår bättre nu ❤. Och tusen tack för ett härligt samtal som gav mig massor av energi. Och sen ett jättebra möte med läkarna och kommunen igår så just nu känns det bättre än på länge. Kram och ta hand om dig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne