måndag 13 mars 2017

Energi att lyfta fram från förra veckan

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)
Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Otroligt givande Samtal med underbar Bloggvän, som verkligen gav Energi
  • Smärtsänkande mediciner 
  • Världens bästa Lukas fyllde 19 år ❤️ 
  • TÅRTA
  • Mina två underbara lillebröder ❤️ Love you both ❤️ 
  • SOL
  • Fågelkvitter på morgonen
  • 1 år sen jag hade turen att träffa IRL, en härlig bloggvän  Lika härlig och rolig och ÄRLIG som i sin blogg MARIA Tack för att du kom in i mitt liv
- Words of Wisdom -

(bild: lånad från nätet)

Nu hoppas jag att ni som tittar förbi får och har haft en Underbar START på veckan

KRAMISAR

4 kommentarer:

  1. När jag läste inlägget hos M förstod jag att det var dig hon syftade på - och jag är inte ett dugg förvånad. Du är fantastisk min älskade vän ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Familj och bloggvänner (eller, egentligen, vänner, rätt och slätt:)) Fint att ha i sitt liv!
    Härlig lista!

    SvaraRadera
  3. Fin lista på sån´t som är viktigt i ditt liv. Tänk så mycket man har att vara tacksam över när man tänker efter...
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. En kort och koncis lista med punkter som är viktiga just för dig. Å att du tänkte på Maria som ju besökte dig i Stockholm i mars ifjol (var det så länge sedan, trodde det var nyligen;-) ) är toppen. Ni har verkligen funnit varandra. Underbart!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne