lördag 25 mars 2017

Bara Vanliga Fordon


Har varje vecka ett nytt TEMA / ORD att tolka med ett eller flera kort
Kika gärna in där (länken i namnet ovan) och titta på alla fina härliga tolkningar

Veckans ord är
~  FORDON ~

Olika TRANSPORTMEDEL
Eftersom jag varit fullt upptagen med årsrevison, har jag inte hunnit med att fota, men från arkiv fanns dessa
Min Silverpil är gammal men bra

Små Båtar tar man sig fram i också

Vespa i favvofärg, HA BEGÄR uppstod

Räknas det här som Fordon ;)  även om det inte kan transponera oss någonstans där det står som reklampelare.
Jag Kan ...
När jag står still och balanserar 
Men om man verkligen kan som min son
Är enhjuling ett ganska roligt Transportmedel 

Puss & Kram

14 kommentarer:

  1. Makalöst snygg färg på vespan. En silverpil är väl en motorcykel egentligen. Ha en bra lördagseftermiddag! Kram

    SvaraRadera
  2. Du hann ju få in lite fordon i alla fall :) Vespan har verkligen en urläcker färg!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. En hjulingen är spännande. Nu var dte länge sedan jag testade. Tror nog jag måste ha hjälp idag att ta mig fram med en.
    Den lila vespan vill jag också ha. Väldigt gärna.
    En segeltur i en optimist skulle jag ockås gärna testa. UNdrar om jag skulle få plats...
    Tycker du har fått till många fina fordon.
    Stor kram och trelvlig helg.

    SvaraRadera
  4. Tack för den lila skootern. Love it:-) Kul att se att lila även är din favofärg. Då är vi två med god smak.
    Enhjulingen - wow! Vilken balans din son har. Hade nog hållit mig i väggen, precis som du gjorde.
    Du fick till jättefina bidrag till ditt eget tema här;-)

    SvaraRadera
  5. Wao så coolt att kunna cykla enhjuling, det hade jag också gärna kunnat. Vespan är helläcker och lila och allt. Mee Like!!!

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  6. Kuligt Tema. Fordon passar mig bra!! Kanske jag är med denhär gången. Vi har veckan på oss väl? eller hur var det?

    Roligt med enhjulingar haha

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  7. Mitt inlägg "Fordon" är klart. Kika in hos mig! KRAM

    SvaraRadera
  8. Gillade lila vespan! Och enhjulingen, en eloge!
    Fin tolkning av fordon. Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej hittade hit från min bloggvän Tantglad ! Kul med teman och jag gillar den rosa Vespan .. min blogg är bians.bloggo.nu

    SvaraRadera
  10. Bil som funkar är en förutsättning när man inte bor mitt i stan. Läcker vespa! Och segelbåtar har ju en speciell plats i era hjärtan <3 Häftigt med enhjuling och modigt av dig att prova :) Kram

    SvaraRadera
  11. Den lila vespan kan jag tänka mig att ha. Snygg, riktigt snygg :)

    SvaraRadera
  12. Vespan - häftig färg. Men du enhjulingen, vilken brakd att kunna framför en sådan. Hur häftigt som helst.
    Jag skulle nog inte äns försöka - jag skulle bara skratta o falla direkt, de e så typiskt mig.
    Kramiz

    SvaraRadera
  13. Cool choices for vehicle. The second picture is my favourite. Lovely sky and nice composition. Thank you for hosting.

    SvaraRadera
  14. Gillar verkligen båtbilden! Väldigt snygg :)
    Enhjuling - det är ju också ett fordon .... för en del :) Jag skulle nog inte ta mig någonstans alls på en sådan ;)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne