måndag 13 februari 2017

Energikickar från veckan som varit

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • 40- års middag för bästaste svägerskan ❤️
  • Yoga klass tidig morgon
  • Stark nog att fortsätta säga NEJ och säga ifrån
  • Finurlig make ❤️
  • VARM kopp te
  • Semla ( i förskott ) ok två eller tre har det blivit men gott :)
  • Tacksam att EVA håller i detta, så jag tar mig tiden att stanna upp Tack !!
" Words of wisdom "
(bild Lånad på nätet)

Med Eftertanke och Reflektion 
försöker jag Stanna upp på Måndagagarna 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv
Ta hand om Dig och njut av livet för det är värdefullt, liksom DU !!!!

Önskar er alla en underbar start på veckan 

8 kommentarer:

  1. Yoga & finurlig make *gillas ♡ ...
    /Kram i vintersolen!

    SvaraRadera
  2. En kort och koncis tacksamhetslista hos dig idag. Gillar att du håller dig till att säga "nej" när det behövs och självklart din finurliga make:-)

    SvaraRadera
  3. Jag ligger i hårdträning på att säga NEJ och än så länge måste jag säga att det går väldigt bra. Kan ju bero på att inte någon har bett mig göra något what so ever de senaste två veckorna pga mitt hjärta men det behöver vi ju inte tala högt om ;-)
    Saknar dig ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. En fin lista! Såå bra att du kan säga Nej när du känner så! Finurlig make och semlor - en riktigt härlig vecka :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för att jag står med din i din lista :) Det värmer gott!
    Ditt kloka citat :) Det ä gott de gånger man orkar se det så ;)
    Gillar "Finurlig make" också!
    Önskar dig en fin vecka! Vi går mot ljusare tider :)

    SvaraRadera
  6. Så många bra och viktiga saker!
    Har messat dig raring. Försöker ringa på veckan. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne