måndag 27 februari 2017

Det bästa att ta med sig från förra veckan...

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)
Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Semla
  • Antihistamin
  • Gråta floder till en fantastisk gullig och bra film - PS I LOVE YOU - gammal jag vet men en riktigt underbar film att bara få gråta storfloder till 
  • Ljust ute tidig morgon 
  • Mys ❤️
  • Promenad
- Words of Wisdom -
(bild: lånad från nätet)

Nu hoppas jag att ni som tittar förbi får och har haft en Underbar START på veckan

5 kommentarer:

  1. Åh den är såååå bra att gråta till ♥♥ Så ingen jag tittar på nu alltså - gråter tillräckligt ändå.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Filmen har jag då (som vanligt) aldrig hört talas om, men jag måste medge att jag har blivit "böligare" med åren vad gäller filmer/tv-serier;-)

    Fastnar också på "Antihistamin" som maken behöver - nästan lika livräddande som Penicillin tycker jag.

    PS. Å snart ska jag klura på "Först":-) DS.

    SvaraRadera
  3. Skönt med filmer man vet är gråtisar ;) De behövs ibland!
    Ljuset som kommer tidigare och tidigare - hoppfullt och skönt!
    Visdomsordet är ju obehagligt sant :) det borde trumpetas ut i världen och försanninghållas (ett ord jag inte tror finns men känns bra ;) )
    Sv: Jag har precis läst ut en av Robin Hobbs Fantasy-trilogier :) och det finns fler trilogier i samma berättarspår *tummenupp* Hennes böcker är bra och nyttiga för mig för det är inga snabblästa böcker. En lektion i att lugna ner tempot, för mig, samtidigt som jag får mig ett äventyr till livs - låter som en omöjlig kombo - men, det funkar!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan! :)
    Idag ska jag fundera på nästa foto-ord!

    SvaraRadera
  4. En bra lista med skön film och härligt mys :) Tack för påminnelsen - måste köpa hem lite allergitabletter till Lasse... snart drar den igång på allvar - ja, pollensäsongen alltså.
    Veckans ord är fixat - nu funderar jag redan på nästa.
    Ha en bra fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  5. Antihistamin, det behövs även här! Björkarna här i söder har jättemånga hängen, så den perioden (maj)blir nog jobbig!
    Kram Karin

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne