tisdag 21 februari 2017

Bra saker, mitt i all Snö

Jag ser det snöar, Jag ser det snöar, det var väl 
INTE SÅ BRA...

Men Istället får jag Lysa upp tillvaron idag med

* att SOLEN visade sig IDAG
*Bilen gick igenom OM-besiktningen, jippie
*Bra vinterdäck i detta väglag, isigt blött och snö ingen bra kombi
*Bra bok framför öppna spisen, MYSIGT bara sådär
*Underbara bilder på Instagram och i ALLA fantastiska bloggar som är med i Fotoutmaningen Verkligen ett stort WOW 
(trots att ni berättar att det är svårt producerar ni fantastiska bilder och tolkningar LOVE to you)

"Words of Wisdom"
(bild lånad från nätet)


GOD NATT och stor VARM KRAM

7 kommentarer:

  1. Älskar citatet.
    Såg att det snöat i Sverige mer på vissa ställen än andra, här ska det visst snöa till helgen :( förhoppningsvis inte, jag gillar snön men just nu vill jag inte ha nån.

    SvaraRadera
  2. Bra visdomsord det där!
    Å tack för att du håller i en spännande fotoutmaning. Veckans ord är lite knepig...men ska nog greja det också!
    Jodu, flytten har minsann tagit på krafterna, men det kommer att bli bra! Kram och god natt! ♥

    SvaraRadera
  3. Här snöar det inte, det ösregnar och blåser, så regnet kommer på tvären. Men det är bättre än snö!

    SvaraRadera
  4. Många bra saker i snöovädret ;)

    SvaraRadera
  5. Sååå bra citat ♡ ....
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  6. Grattis till att du sett solen idag och att bilen gick igenom besiktningen. Här har det slutat snöa och börjat duggregna. Har inte Instagram, men ska försöka om jag kan se WOW-bilderna. För WOW är nå't jag behöver idag;-) Stort tack för din fina kommentar till mitt lika-bidrag:-)

    SvaraRadera
  7. Nu missförstod jag dig helt och hållet! Trodde du hade en Instagramtävling med temat "WOW". Men det var ju till LIKA du hade länkat.
    Din fotoutmaning är nog den mest uppskattade just nu när man läser allas inlägg och kommentarer. Du har verkligen lyckats 100 procent där. Stort GRATTIS! Är så glad för din (och min) del:-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne