tisdag 14 februari 2017

❤ Alla Hjärtans Dag ❤

 
Från sjuksängen ville jag bara skicka en massa Kärlek och Energi på dagen vi ska tänka till på dom som ger oss en massa glädje i livet..
Jag hoppas ni fått en massa omtanke och värme idag

Den som får extra kramar och Kärlek från mig är min Man ❤ 
Som vi kämpar i både glädje och tårar i livets bergodalbana 
Bjuder på ett 10-år gammalt kort av 
mitt ❤ och mig
 
Nästan läskigt vad tiden går fort ;)

Inga bloggpromenadet i dag heller då jag nu bara ska sova vidare och se till att bli av med febern och huvudvärken .
❤ 
Puss & Kram

5 kommentarer:

  1. Krya på dig. Kram på fina dig.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på ditt hjärta och dig! Ni är så fina tillsammans!
    Osis att du sär sjuk - dålig tajming då det var så fint ute idag. Krya på dig! En varm styrkekram får du också av mig denna Alla Hjärtans Kväll!

    SvaraRadera
  3. Härlig bild :)
    Hoppas du snart mår bättre. Kram.

    SvaraRadera
  4. Fina ni är! Krya på dig ❤

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne