onsdag 4 januari 2017

v.1 - Leende

Något som alltid ger mig ett LEENDE är fotot som togs när jag och maken gifte oss -04
Med lillskruttan i magen  (höggravid) och Lukas 6 år så var det en av dom bästa dagarna i mitt liv
Familjen var redan då samlad ;)

Fotot visar när jag innan bröllopet sätter mig ned och pussar Lukas, som strålar...
Kan man få annat en ett LEENDE av det här ögonblicket

Mitt Bidrag till veckans ord i
GEMSWEEKLYPHOTOCHALLANGE

v.1 - LEENDE

Var med du också och tolka ett ord per vecka med ett eller flera kort 
Länken finns i namnet

Puss & Kram

16 kommentarer:

  1. Jag väntar på ett leende. Väntar på det yngsta barnbarnet. Men vädret kanske inte tillåter att han kommer nu, så jag får se.
    Vilket fint leende du hade där ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt leende! Och från er båda. Familjen samlad! Och livet börjar!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Underbart foto och jag tycker ni strålar bägge två.

    Ha en jättefin kväll och kram fina.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild! Ren lycka!

    SvaraRadera
  5. Ett underbart varmt foto som visar en strålande son och en lika strålande mamma:-)

    SvaraRadera
  6. Men vilket leende :O) - jag blev ju helt jätteglad av bilden!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken kärleksfull bild ... underbart!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbart ❤️ ........
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  9. Underbart foto. Mycket kärlek i det :)

    SvaraRadera
  10. Härligt foto och härligt leeende!

    SvaraRadera
  11. En sån underbar bild!

    Sv. Hittar inte dig på goodreads heller, kan det bero på att jag inte är ansluten/har facebook?
    Tack för alla boktips. Några av dem har jag läst, andra inte. Får återkomma :) Kram!

    SvaraRadera
  12. Verkligen en helt UNDERBAR bild! Man blir glad bara av att se på den :-)

    Ha nu en riktigt härlig trettondag!

    SvaraRadera
  13. Vilken underbar bild! Det strålar verkligen om dig och er son. Jag förstår av bilden och det du skriver om den, att det var en av de bästa dagarna i ditt liv. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Så fin bild, och från ett så vackert tillfälle!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne