måndag 30 januari 2017

Tänker på dig....

Idag känns det sådär då en av mina bästaste vänner ligger på sjukhus, jag vet hur man mår när kroppen beter sig så dumt och jag vet vad som händer när man inte lyssnar på den
Maria jag vet också att det inte är ngn ide att säga det till dig, för du liksom jag vet redan om det.

Men det är alltid svårare att göra det själv, än att tala om för andra !


Jag hoppas att dom fixar till det nu för ingen ska behöva gå omkring och vara orolig och erbjuder dom en deffibrilator, ta den !!!! Det finns säkert olika typer av den har ingen koll på det men Det ändrade massor för mig, och bara få ha ngt som du litar på slår igång dig när hjärtat inte fungerar är en trygghet i sig.
Och att den sen går in som pacemaker, den kan liksom allt !!!!

Jag håller tummar och tår att det går bra inatt och i morgon och du vet var jag finns, kan ju inte ringa till intensiven vännen :( och jag är OROLIG....

Love you systra me

PUSS och KRAM

10 kommentarer:

  1. Det var hjärtan jag skickade iväg :(
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Läste Marias inlägg idag, kommenterade och känner precis som du. Är orolig jag med...
    Vilket fantastiskt fint inlägg du har skrivit för henne. Nu hoppas jag att allt går bra för Maria. Att det inte finns några blodproppar i hennes hjärta och att de kan "starta om" hjärtat med "elgrunkan".

    Har en känsla av att du är mera uppdaterad än jag, då jag bara läste hennes inlägg idag. Ni har kanske sms-kontakt. För om Maria har hamnat på Intensiven är det ju verkligen olycksbådande.

    Många kramar till dig och Maria. Å nu håller vi tummar och tår att allt går bra!!!

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår för Maria. Och jobbigt för dig och alla andra att gå och fundera och oroa sig. Hoppas du hört ifrån henne vid det här laget. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Kramar till er båda.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne