söndag 22 januari 2017

Skyltsöndag

Så var det dax för det super roliga Temat
SKYLTSÖNDAG 
Det är  Bästaste BP  som 
Förvaltar denna underbara utmaning 
Så kika in till henne så hittar du alla andra underbara skyltare som är med :)

Idag är det bara lånade bilder från nätet...

TEMA :
BAR Skyltar

Haft den tidigare men Dom i den här baren, har varit med ett par ggr eller vad säger man ;)

Härligt för dom som gillar Whiskey..
Kan ju skylla på att lunchamaten var lite för god

Den här baren har hjälp för det mesta...

Här blir man faktiskt medveten om dom riktiga omständigheterna och möjligheterna ...haha


Ja denna bar vet iallafall hur man framhäver sin egen produkt ;)


Var bara tvungen att ta med denna Osynliga Nakna Man med flipflops ;)
Helt i i min smak det är humor på hög nivå ;) 
Haha

Jag hoppas att er helg varit helt underbar och att ni hunnit ut och njuta av solen idag !

8 kommentarer:

  1. Hahaha! Att du alltid får mig att asgarva varje gång som du går på skyltjakt på nätet! Vet inte hur du gör, men du hittar alltid guldkornen därute. Tack för det:-)
    Älskar folk med humor och alla dessa barer hade verkligen humor. Bästa barskylten - den sista. Hahaha:-)
    Å precis som du så är min favo sista skylten. Så himla bra! Å det verkar fler ha tyckt, då han har fått in en mängd mynt! Att han sedan bär rosa flipflops får väl gå an den här gången;-)

    Tusen tack för härliga skyltar! Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera

  2. Flipflops-skylten var bara så bra, ha ha ha...

    Skyltkram ♥

    SvaraRadera
  3. Ingen sol idag, men igår njöt jag av den. Underbara skyltar allihop! Ha nu en bra ny vecka. Kram

    SvaraRadera
  4. Mulet och disigt här, så en skön innesöndag, lagom efter lördagsfesten.
    Bästa skylt var den osynlige mannen med flipflops. Honom önskar jag mig!
    Skyltsöndagskram 💗

    SvaraRadera
  5. Tyvärr har den spanska solen i Torrevieja lyst med sin frånvaro men tursamt nog har regnet det också.
    Härliga skyltar som gav mig många skratt och favoriten blev den med badtofflorna.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Hahaha, vilka roliga skyltar. Gillar nog osynliga mannen bäst ;)

    SvaraRadera
  7. Haha ... vilka kul skyltar du har hittat - nätet är bra när det krisar :) Absolut bäst är den sista med den nakna osynliga mannen!
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Haha! Underbart! Jag tror jag ska knycka den där idén och ställa mig naken och osynlig nere på paseon. Fast jag kanske väntar tills det blir varmare... ;-)

    Ha en härlig måndag :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne