söndag 15 januari 2017

SkyltSöndag

Så var det dax för det super roliga Temat
SKYLTSÖNDAG
Det är  Bästaste BP  som 
Förvaltar denna underbara utmaning 
Så kika in till henne så hittar du alla andra underbara skyltare som är med :)

Idag är det mina bilder, ni får stå ut med ;)

TEMA :
Jobbet VS Hemma

På jobbet finns det en massa skyltar, men det är mest varningar och förmaningar...
Visst är dom viktiga ABSOLUT, men det här är bara en röd skylt av ALLA

Dom här finns det gott om också, som tur är...

Även dessa Larm skyltar finns lite här och var, och på det kommer förmaning..

Ääääh, Måste denna sitta där ??? eller förstår folk inte att det inte ska öppnas när den körs....
Tydligen inte...men vad säger det om oss som jobbar där  haha ;)

Vi har en förslags låda men det har aldrig lämnats ngt förslag där i innan jag började tydligen så alla verkar vara rätt nöjda, utom jag då som bombarderat den med förslag på ändringar,
Vet inte om det här är bra eller dåligt haha

Vi har tydligen en riktigt HAPPY BOSS
Som serverar oss kaffe och te vatten inte illa va ;) Hur många har en sådan Boss

 Så hemma hos mig där skyltar vi med annat, som att jag älskar VIN

eller med bubbelkorkar
Vi är då inte knussliga haha och vin och bubbel är ALLTID bäst

Önskar er en alldeles under bar Lördagskväll
KRAMISAR
Sötnos

9 kommentarer:

  1. Stå ut med? De var välan underbara!
    Förslagsbrevlådan var bra, för jag har varit likadan. Har lämnat hur många förslag som helst då jag jobbade och vann den ena biobiljetten efter den andra ;)
    Nä, alla skyltar var bra fast de hemmavid bäst.
    Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera
  2. Prima skyltar allihop ... härliga hemmaskyltar! "bubbelkorken" är ju riktigt söt :)
    Förslagslådor finns här och där och jag vet ingen annan än min bror som lämnat förslag i en sån och blev belönad med en slant :) Så det kan allt löna sig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Sådana skyltar står jag gärna ut med. Jag menar skyltar finns ju precis överallt, inte minst på jobbet och hemma. Man ser dom ju ofta inte, utan tar dom för givet då de bara sitter där dom sitter. Så perfekt att framhäva skyltarna:-)

    Känner igen många skyltar från mitt jobb, inklusive förslagslådan, som också gapade tomt... Tyvärr kan jag dock inte skryta med en boss som gjorde kaffe åt mig;-) Men skylten på diskmaskinen satt där också.

    Tusen tack för toppen skyltning och stort tack för länken:-)

    SvaraRadera
  4. Skyltar på jobbet finns det gott om!...Gillar din skylt om vin mest! kram och trevlig söndagkväll!!

    SvaraRadera
  5. Jobbskyltar är det gott om och någon ska ju betala skylttillverkarna också. Men diskmaskines skylt! Lika uppenbar som en skylt med "stäng dörren" när man öppnar en stängd dörr. Förslagslåda är bar bara någon läser förslagen och vidtar ändringar.
    Vin och bubbel gillas och där kan skyltarna gärna vara många.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Haha, det känns ju liiite övertydligt att man inte ska öppna diskmaskinen när den diskar ... men såna skyltar brukar ju uppkomma när någon tröttnat ;)

    SvaraRadera
  7. Här hemma öppnas diskmaskinen i tid och otid när den diskar. Konstigt nog är alltid just det man behöver i diskmaskinen.....
    Saknar dig ♥♥

    SvaraRadera
  8. Vin och bubbel är ju aldrig fel, man behöver lyxa lite i vardagen. Bra skyltat! Nu går det raskt mot en ny vecka, jag hoppas att både din och min blir bra! Ha det bäst finaste Sanna! Kram

    SvaraRadera
  9. Haha! Jag föredrar helt klart dina hemmaskyltar :-D

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne