tisdag 31 januari 2017

Hängigt värre

Visst är det sjukstuga här hemma lillskruttan fortfarande dålig och hängig, och jag känner mig slut som artist jag med .. så jag och men framför allt lillskruttan sover mest ...
Feberrosig ser man rätt frisk ut ;)
Tur att mannen min var hemma i helgen och pyssla om oss, jag har verkligen världens goaste gubbe och jävligt (flåt svordom) snygg och precis lagom vältränad också för att vara närmare 50 ❤ ok jag är stolt ;) och Ok det är enligt min smak då och alla har vi olika ;) som tur är . ❤
 
Som denna gubbe kan få mig att skratta ibland ;) och ni som tycker fräckisar är jobbigt får sluta läsa titta här ....Och...

För er som är kvar kan jag berätta att under promenaden i helgen var vi nere vid farleden /solnedgången , vi stod och kastade macka jodå sånt håller detta gamla par på med att försöka vinna i macka haha. Jag vann (för en ggr skull) Mannen såg att jag tog en massa kort, på strand /stenar och vattnet och började rita ngt i sanden

Vad gulligt tänkte jag ett hjärta ❤ ja tro det eller ej det såg ut som ett 
I början dvs. Sen såg jag vad min mogna gubbe ritat ... 
-jag som trodde jag skulle få ett vinnar hjärta , sa jag 
- men det är det ju! svara han och skrattade 
-Hmmm jag ska visa på bloggen vad romantisk du är, "hota" jag 
-men tycker du inte att mitt hjärta är fint , du vet väl att man ser vad man vill och du har då snuskig fantasi gumman haha 
Japp tog kort och det är INTE bara i min fantasi hahaha..
 
Nu ska jag somna om brevid min febriga dotter som har krupit ned i vår säng liten och ynklig !!!

Imorgon ska jag leta fram och ta OVAN bilder ett ord vi på svenska kan tolka på flera sätt , alla är välkomna att vara med så titta in på

Sov Gott sötnosar 
Sanna

8 kommentarer:

  1. Hahaha! Ja, inte för att du och dottern är sjuka utan för att din himla snygga man uppenbarligen fortfarande tycker att du är sexy. Håller helt med honom:-)
    Å visst är han otroligt välkonserverad, lika mycket som du. Det gäller att ta hand om sig själv. Bästa livsförsäkringen brukar jag säga. Det är inte roligt att bära på massvis med övervikt när man blir äldre och det innebär så många hälsorisker. Så jag är lika nöjd med mig själv och min vikt samt min 1,96 långa make som väger 83 kilo.

    SvaraRadera
  2. Det är bra att vara glad för sin man :) Det underlättar liksom ;) Krya på er!

    SvaraRadera
  3. Din man må vara både snygg och vältränad men rita ett hjärta kan han ju inte i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  4. Din man må vara både snygg och vältränad men rita ett hjärta kan han ju inte i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  5. Stackars Skruttan som verkar fått influensan. Hoppas hon mår bättre snart. Kram till er

    SvaraRadera
  6. Haha, fint hjärta han ritade mannen din. Krya på er! Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Skrattar gott åt "hjärtat". Och krya på er.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Trist att ni är dåliga och hoppas ni snart är på benen igen. Men med glada tillrop från maken och med "Loveheart" i sanden (speciellt sådant) så hjälper det nog i alla fal dig att komma på fötter.
    Skickar krya-på-dig-kramar.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne