måndag 9 januari 2017

Förra veckans Ljuspunkter

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi & värme är 
  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Omtänksam Person ❤️
  • Långa Promenader
  • Varma Kramar
  • SovMornar 
  • Gott Rött Vin
  • Att Mina Barn mår bra ❤️ 
  • Planera Resa med Maken
  • Vinterlandskap i Sol
  • Varm Jacka och varma skor
  • LångKalsonger
  • Varm Choklad
 Words of wisdom
 
(bild lånad från nätet)

Med Eftertanke och Reflektion 
försöker jag Stanna upp på Måndagagarna 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv
Ta hand om Dig och njut av livet för det är värdefullt, liksom DU !!!!

Önskar er alla en underbar start på veckan nu

8 kommentarer:

  1. Så mycket fint att vara tacksam för :) Omtänksam person och planerad resa inte minst :)
    Imorgon letar jag bild på himmel! Idag syntes den inte - kanske har jag bättre tur med det imorgon!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. En kort och koncist lista som vanligt hos dig! Gillade speciellt den planerade resan, även om jag själv inte planerar nå't - är mera spontant;-)

    SvaraRadera
  3. Så många härliga bra saker! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken varm och skön lista ❤
    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Vilken varm och skön lista ❤
    Kram ❤

    SvaraRadera
  6. Underbart ❤️ ....
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  7. En härlig och fin lista!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne