söndag 29 januari 2017

Dax att STOPPA Enkelt

Så var det dax för det super roliga Temat
SKYLTSÖNDAG 
Det är  Bästaste BP  som 
Förvaltar denna underbara utmaning 
Så kika in till henne så hittar du alla andra underbara skyltare som är med :)

Även Idag är det bara lånade bilder från nätet...

TEMA :
Fixa till Stop skyltarna Enkelriktat
Bära iväg dom

Såga itu dom

Ninjagubbar behöver inte stanna ?

varför inte en bilförare

En till som vill släpa bort den

Två i ett , perfekt skylt !!!!

Den här polisen älskar sin stopskylt

Hmmm, men inte får man knyckla sönder den

Måla över

 
Skön konst, istället för tråkigt vitt !!!! tumme upp ;) 

Aj där vill ingen stanna

Glupsk vet vi att lilla pacman är...

Visar sitt tydliga språk

Min favorit, kan vi inte få sådana STOP skyltar här hemma

En roller fick upp ögonen, då jag först inte såg vad som var anorlunda. haha

Utlopp för aggressioner på stopskyltar funkar tydligen också ;)

Det var "mina" lånade STOP för denna gång, inte en enda från Sverige ...

KRAM och ta hand om er Sötnosar, nu går jag och min Huvudvärk och vilar

8 kommentarer:

  1. Men, Guuud, stoppskyltade tog aldrig slut, hahaha!
    Har aldrig sett! Häftigt kul!
    Skyltsöndagskram 💗

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR dessa stop-skyltar! eller märken för enkelriktad trafik. Tänk om man skulle byta ut befintliga förbudsskyltar med sådana roliga varianter. Det vore väl nå't. Du skulle alla bilförare ha ett stort leende på läpparna, åtminstone jag:-)

    Gillar alla skarpt, och mina favon är den med konsten och rollern. Så himla fyndigt!

    Stort tack för dessa skyltar och tusen tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  3. Dina skyltar fick mig att le och det säger inte lite idag :-(
    Tack för det ❤
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för hälrliga skyltar som fick mig att skratta rejät!
    Önskar dig god bättring.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Haha ... härliga skyltar!

    SvaraRadera
  6. Ha ha! Vilka skyltar du hittat!

    SvaraRadera
  7. Vilka coola stoppskyltar!!! Kram till dig!♥

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne