torsdag 12 januari 2017

Afternoon Tea

Att efter en stressig dag få sätta sig ned i CadierBaren på GrandHotel är verkligen ngt alla borde få unna sig någon gång i livet. Om Du gillar afterwork varför inte spara på det i två veckor och gå hit istället, Lovar att det är värt det, Lugnet Miljön och dom fantastiska servitriserna.
Sen är det Fatet som är fylld med Gobitar, mums
Efter en underbar eftermiddag / Kväll med finaste FrM  hade nästan 4 timmar bara rusat iväg, 
det här får vi göra fler gånger :) 
Att dricka ett Glas champagne till att börja med, få prata, skratta och tänka massor med en person som varit med om mycket och rest runt i världen en massa, ger en verkligen otroligt mycket Energi

Var bara tvungen att ta ett kort i Damrummet, den buketten var enorm och tänk om man kunde ha den hemma ;) Här behövde jag inte ha min toa-noja jag tyvärr har, såååå rent överallt Love it!

Vi orkade inte allt men fick av servitrisen en goodiebag, är inte bara det helt underbart :)
Lika glad som jag var maken som tryckte i sig småkakorna jag hade med mig haha

Idag är det äntligen torsdag och snart helg, helt slut efter att idag ha arbetat från 7.30 till 18.00, och ändå inte alls klar med det jag måste. det är mycket att få i ordning till årssluts avstämning.
Men sen finns det ju anledning att gå på en Afternoon Tea igen :)
Kanske vill ngn annan av mina bloggvänner hänga på ?
Vore hur trevligt som helst att ordna en bloggträff där en eftermiddag :) med mysiga bloggisar

Nu ska jag natta och säger GodNatt med en stor 
KRAM

10 kommentarer:

  1. Haha, säg bara till så sitter jag där ;) Behövde också komam ifrån några timmar och koppla av med samtal och skratt.

    Kakorna ja... de står i svalen hos mig. Får bli lite helggott istället.

    SvaraRadera
  2. WOW! Låter helt underbart! Å man lever bara en gång, då då gäller det att lyxa till det då och då. Helt rätt tänkt där:-)

    PS. Det ser ut som att det inte bara serverades sötsaker utan även matiga snittar. Om så är fallet är det ett extra plus tycker jag! DS.

    SvaraRadera
  3. Låter supermysigt, och en massa godsaker ser jag. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Ojojoj...så gott och trevligt! Har varit där ett par gånger, men inte på Afternoontea, jag hänger gärna på dit!!!! Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  5. Underbart och ibland måste man bara unna sig det där lilla extra. Guldkanten på tillvaron helt enkelt :D

    SvaraRadera
  6. Så mysigt det ser ut! Hade gärna hängt på om jag bott i närheten!

    SvaraRadera
  7. Det där måste ha varit en riktig höjdare att sitta och njuta av allt det goda och det vackra. Synd jag inte bor i stan, för då vet jag absolut vad jag (läs:godisråtta) skulle ha gjort :)
    Ha det fint !
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken trevlig eftermiddag! Underbart lockande blder. Afternoontea på Grand är en upplevelse.Så mysigt! Har varit här ett par gånger och hänger gärnapå om det blir en bloggträff där. Vore verkligen jättetrevligt.
    Hoppas nu att du kan få en vilsam helg efter dina långa dagar.
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  9. Å så gott. Det vore drömmen att gå på Afternoon Tea. Men undrar om det går att ordna ett lika gott glutenfritt alternativ. Kram.

    SvaraRadera
  10. Ser riktigt lyxigt gott ut ... och det är du värd!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne