söndag 1 januari 2017

2017 Startar med Skylt

God Fortsättning Mina fina Bloggvänner
Nytt (blogg) år 
2017
Jag hoppas att ert Nyår var fantastiskt 
Vi startade våran nyårsafton med den vanliga skogspromenaden till fyren med våra underbara grannar och vänner och det årliga fotot togs utan två av barnen (dom äldsta) som var på egna äventyr ❤ Bara att vänja sig ;)
 
 

Till kvällen skulle vi till våra vänner vi var 15 personer men tyvärr brakade helvetet löst mellan son och make . 
Och all ork och lust försvann 
Japp inge kul att skriva om det, men att alltid lyfta fram hur bra man har det och alla lyckligheter är som sagt inte min typ av blogg. 
Vi är en familj som kämpar och har våra diskussioner och bråk som vilka familjer som helst . Flåt behövde bara skriva bort det tråkiga vi var med om detta nyår 
Nog om det !!!
Trots att ledsamheten och tröttheten finns kvar är det nytt år och ny dag

En ny bok och en ny sida skrivs 
Och idag 2017.01.01 är det årets första SKYLTSÖNDAG
Det är  Bästaste BP  som 
Förvaltar denna underbara utmaning 
 Idag har jag "bara" 1 skylt men en sååå bra skylt min älskade gubbe tog och skickade till mig :) från ett kundbesök han var på
 
Nu önskar jag er alla ett alldeles underbart Bloggår 2017
Kärlek & Värme 
❤❤❤ 
KRAM 
Sanna

5 kommentarer:

  1. Ooooops - det var ju inte direkt den Nyårsafton du hade önskat dig med bråk mellan son och maken. Men shit happens irl, och det är bra och ärligt att du skriver om det. FB med sina alltid så perfekta "Gillas" och "Tummen upp" dissar jag ju. Eloge till dig att du skriver om hur det verkligen kan vara hos en familj!!!

    Skylten är helt underbar!!! Har sett den några gånger, men gud, den tål verkligen att upprepas. För texten har varit mitt motto i åratal. ÄNTLIGEN finns den som skylt. Det tackar jag för:-)

    Stort tack för denna skylt som är liksom "ett mantra" för ett helt liv. Tusen tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  2. Inte kul med en sådan nyårsafton, men så´nt är livet i de flesta familjer då och då ... inte bara rosa och lyckoskimrande.
    Härlig skylt! Jag hoppas och tror att 2017 blir bättre för alla :)
    God fortsättning fina Sanna
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Alla bråkar vi väl och då bryr man sig inte om det är Nyårsafton eller inte. Huvudsaken är att man blir dams igen.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Det är väl som det är i många familjer. Det brakar löst ibland. Det var inte alltid en dans på rosor när mina barn växte upp. Numera kan jag skriva "gilla", jag är rätt överens med mig själv ;) och "Allt kommer att bli bra" kan jag skriva under på. "Att älska mig själv" är också mitt mantra.
    Tusen tack för fin och tänkvärd skyltning, önskar dig ett gott nytt (blogg)år och varm kram ♥

    SvaraRadera
  5. Det är aldrig roligt med bråk och när man är osams inom familjen men på något sätt hör det till. Ren harmoni finns nog inte. Det viktiga är att man kan bli sams. Du får prata av dig imorgon om det behövs :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne