onsdag 14 december 2016

Svar idag, Ihopräkning i morgon

Först av allt TACK till er som är med
 ❤️
Eftersom jag slocknade direkt efter jag kom hem efter jobbet får jag räkna ihop i morgon, Nu är jag alldeles för trött och ska sova vidare till i morgon 
Jag har fått rätt svar , ni är helt otroliga med era underbara svar . 
Rätt svar denna ggr var 
Det är ju en klurighet i trä, som man tar isär och ska försöka få ihop, denna består av en massa stavar att få ihop till denna "stjärna" 

Imorgon kommer jag presentera vinnaren och jag Tackar för era underbara svar och för att ni varit med i år :) 

GodNatt och SovGott 
❤️

4 kommentarer:

  1. Ooooops! Undrar om det var någon som gissade rätt här...

    SvaraRadera
  2. Den var inte lätt hihi ...
    /Kram ❤️

    SvaraRadera
  3. Den var riktigt klurig den!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne