måndag 26 december 2016

SlutResultat

Svar & Ihopräkning av Årets Sista 
Guess What #9
Som ni redan fått veta var det en klurighet av trä och som den person som svarat rätt först av alla denna gång ANN-SOFIE sa - När man plockat isär den är det princip omöjligt att få ihop den... Såå Sant ;)
ANN-SOFIE
 får 3 välförtjänta poäng.
STORT GRATTIS VÄNNEN! 

Helt rätt denna gång hade även MARIA 
Som får 2 poäng

Så till Slutresultatet av GUESS WHAT HT-2017
Blir att den avslutas med 2 värdiga vinnare
BP & SWEETPEA
Stort GRATTIS till er båda !!
Om ni skickar er adress, via kontaktformuläret här brevid kommer en liten vinst till er båda


STORT TACK 
NI SOM VARIT MED ATT LÄGGA UT BILDER OCH ÄVEN TILL ER SOM GISSAT DET HÄR ÅRET MED HELT UNDERBARA GALNA HÄRLIGA GISSNINGAR 

Om ni tycker det är kul fortsätter vi även nästa år, Vad säger ni är det ngt att fortsätta med?

TACK FÖR ATT NI FINNS NI ÄR BÄSTA BLOGGISARNA MAN KAN FINNA

7 kommentarer:

  1. Jippi !!! :D
    God Fortsättning!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och självklart stort grattis till Sweet Pea & BP

      Radera
  2. Jamen!!! Jag tror inte mina ögon:-))))) Att jag tillsammans med Sweetpea vann höstens gissningstävling är ju helt otroligt! Det har då aldrig hänt - mig i alla fall. WOW liksom! Känns som en julklapp. Jättekul verkligen!

    Stort, stort tack även för länken:-)

    PS. Om du känner för det och först och främst orkar med det så tycker jag absolut att du ska fortsätta nästa år. Klart jag tycker det eftersom jag just vunnit;-) DS.

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis till de duktiga vinnarna! Ja, både till vinnaren i sista omgången och till de slutliga vinnarna - bra jobbat :)
    Jag tycker GW är kul ... synd bara att vi är så få som lägger ut bilder att gissa på.
    God fortsättning, Gott slut och Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gott slut på 2016 vännen och med hopp om ett friskt och härligt 2017!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  5. Ha det fint i mellandagarna nu ;))
    Kram och sköt om dej !
    Bia

    SvaraRadera
  6. Kul med dina klurigheter. Ha ett fint slut på detta året, kram Suss

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne