tisdag 13 december 2016

Ledtråd -Så var det dax för årets Sista Guess What ?

Det har gissats en massa och bra gissningar , men ska ge er en ledtråd till eftersom ingen har rätt svar så fortsätt gissa :) 
Ledtråd 1 - Det är klurigare än bara vara av trä ;) 

Efter dagar av uppehåll pga Kräsjuka är det nu ialla fall Dax för årets sista 
v.50 ~ # 9
2016 HT

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr ??
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer på imorgon kväll    
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!

❤️   ❤️  ❤️

Jag hoppas att ni som tittar förbi får en underbar Tisdag !
PUSS & KRAM

9 kommentarer:

  1. Hm ... jag gissar på ved, eller ett kastrullunderlägg kanske...

    SvaraRadera
  2. Den här gången var det marigt värre ;) Det är ju nåt trä, men vad. Lekklossar, bordsben. Blir nog dåligt med poäng denna gången ;) Ska bli spännande att få svaret.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Det första som kommer upp i huvet är en sån där klurig kub.
    Som i stort sett är omöjlig att sätta ihop efter man tagit isär den.

    That's it for now :)

    SvaraRadera
  4. Kanske någon möbel... eller ... ingen aning!

    SvaraRadera
  5. Servetter, kartong, en duk, en bordstablett, pappersnäsdukar.

    SvaraRadera
  6. Det är ju en sån där kluring i trä. En stjärna kanske??
    Puss ♥

    SvaraRadera
  7. Jag trodde du staplat ved till öppna spisen, men det verkar ju inte rätt då gissar jag på ett spelbräde typ backgammon eller schack. Eller en tavla i intarsia. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne