lördag 3 december 2016

Lördagscitat och Tips

Saknar faktiskt Temat 
LÖRDAGSCITAT
 som finaste Marie i skrivarstugan hade varje lördag tidigare
Jag Älskar citat så jag visar även den här lördagen min bild med ett citat
Jag hoppas att MARIE  snart startar det igen :)

Jag har nu under 2 veckor gått på ThaiMassage och måste erkänna att det är Absolut inte det skönaste som finns, men oj vad det hjälper till med kroppens "låsningar". Erkänner att tårarna rinner under behandlingen, och nä det är inte den avslappnande massage man kan få på stranden i Thailand .
Men ändå känns kroppen som ny varje gång, jag hoppar ned från britsen 
Ärligt har det här slagit både sjukgymnaster och Kiropraktorer som försökt få ordning på min kropp.
Bilden är lånad från TINA LEE CENTER
En Härlig tjej jag haft fördelen att träffa tidigare genom vänner och idag arbetar både som lärare och driver sitt eget center med Asiatisk Yogamassage
Vill du ha en avslappnande massage är det här inget för dig, men vill du ha hjälp med din kropp 
kan du HÄR läsa mer om massagen

Jag hoppas att ni får en underbar lördagskväll och njuter av ledighet som jag, om inte hoppas jag att ni har världens bästa arbetshelg

Puss & Kram

6 kommentarer:

  1. Detta låter ju bra. Fast också lite "farligt", men det är säkert väl beprövat. Huvudsaken det hjälper!
    Jag gillar också citat! Tack för detta!
    Jag är panschis med stor ledighet, fylld med massa grejer. Just idag är jag stillsam, inför morgondagens aktiviteter.
    Kram och ha det gott ♥

    SvaraRadera
  2. Precis som du så saknar jag Lördagscitatet. Det var himla roligt och man fick faktiskt tänka till lite där också med att få ihop en passande bild till det utvalda citatet. Gjorde ofta tvärtom - valde bild först och letade efter ett passande citat sedan.

    Toppen att thaimassagen gör underverk för din kropp. När jag tittar på bilden du lagt upp så ser jag automatiskt mina axlar gå ur led;-)

    SvaraRadera
  3. Så gott att höra att du gillat lördagscitat som jag hade förut och vem vet så kanske det dyker upp när man minst anar :)... :) Jo, det är allt trevligt med citat och det finns så mycket att tänka till på och som man gör genom kloka citat. Tack för ditt fina citat här ovan i ditt inlägg. Ja, det är nog bra att pröva sig fram med hjälp av olika former av kroppsbehandlingar. Det som passar en person kanske inte hjälper den andra. Men man får aldrig ge upp hoppet om att bli bättre i kroppen.

    Ha en fin helg !
    Kram från Marie

    SvaraRadera
  4. Gillar åxo citat. Kloka tänkvärda citat att ta till sig.

    Själv jobbar jag . Men det går bra det med. Det är ju skönt vara ledig mitt i veckan åxo.

    Stor kram fina du

    SvaraRadera
  5. Citat kan man använda sig av dagligen. Ett tag avslutade jag varje blogginlägg med ett citat. Kanske dags att börja med det igen.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne