onsdag 30 november 2016

Vi Kan nästan Höra Svaret på GW

Guess What #8
Visst var det ett par 
HÖRLURAR
Och först av alla även denna gång var
som får 3 välförtjänta poäng.
STORT GRATTIS VÄNNEN! 

Nästan rätt med Högtalare tycker jag faktiskt LILLASYSTER var och får därav 1 välförtjänt poäng.

Kan säga att Spänningen Höjdes IGEN, Då SweetPea och BP går upp på lika 
och ni andra ligger så otroligt nära 

Funderar fortfarande hur Hundbajspåsehållaren på Clas Ohlsson såg ut BP ?
Nästan så jag måste dit och kolla... känns ju sådär att mina hörlurar liknar det haha



TACK NI SOM VAR MED OCH GISSADE HELT UNDERBARA GISSNINGAR 
Med allt från Boj till Ficklampor och ljusslingor

 TACK att vi fick gissa även hos DIG Finaste
Svaren finns att läsa nu !
Nästa ggr det blir den sista för HT 2016 och därefter koras Höstens vinnare
Så var med tis v.50 den 13 december

 (varannan vecka/ jämn vecka) lätt att hålla koll på ;)

TACK FÖR ATT NI FINNS NI ÄR BÄSTA BLOGGISARNA MAN KAN FINNA

4 kommentarer:

  1. Nu ser det absolut inte ut som en boj :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Det hade jag aldrig kunnat gissa på, då mina hörlurar som följde med iPhonen aldrig använts och de liknar inte ens dina. Ooops - igen. Men jag tyckte att mina gissningar var riktigt roliga ändå;-)

    Jo, spänningen är oliiiiidlig däruppe i toppen. Sista omgången avgör alltså - ungefär som i allsvenskan då;-)

    SvaraRadera
  3. Åååhhh!!! Det hade jag klarat galant! Men först satt jag på ett flygplan (eller tre flygplan, faktiskt, fast inte samtidigt) och sen har jag varit alldeles jetlaggad, och sen blev jag av med bagaget och sen... HAHA! Vem försöker jag lura? Jag hade aldrig sett att det var lurar :-D

    Grattis till alla som grejade det!

    SvaraRadera
  4. Jag missade den här gången, men jag hade inte klurat ut rätt svar. Grattis till de som kunde.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne