torsdag 3 november 2016

SVARET till GW #6

Min dator har krachat ... :( INTE KUL
Det tar en fruktansvärd tid för mig att försöka blogga på mobil, gillar  det inte alls men här kommer nu svaret till
Guess What # 6
Japp det var ett BATTERI, och 5 av er hade rätt, men först av alla denna gång var
som får välförtjänta poäng OCH GÅR UPP I LEDNING
RYSLIGT SPÄNNANDE...
STORT GRATTIS VÄNNEN! Du börjar bli snabbare än blixten ;)

Rätt svar och därav  2 välförtjänta poäng fick denna gång
LILLASYSTER, ANKI, SWEETPEA & ZNOGGE

GRATTIS TILL ER ALLA

TACK FÖR ERA UNDERBARA GISSNINGAR ALLT FRÅN BALANSBRÄDOR TILL KNAPPAR
 TACK att vi fick gissa även hos DIG
ANKI 
Svaren finns att läsa nu !
Nästa ggr det blir GW är tis v.46 den 15 november
 (varannan vecka/ jämn vecka) lätt att hålla koll på ;)

Kärlek till er ALLA och
KRAM från

8 kommentarer:

  1. Jippi jippi..jag kunde. Det är inte ofta ;)
    Kram på dig, sötis
    Petra

    SvaraRadera
  2. Atttans också! Jag som hade så bra gissningar och kreativa. Tyvärr var de ju helt fel, men jag bidrog alldeles säkert till ett glatt skratt hos dig
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ett batteri... Solklart ju! Att jag inte kom på det - hahaha! Långt ifrån jeansknappar om man säger så;-)

    SvaraRadera
  4. Argh vad jobbigt med datorn :(
    Jag var ju inte ens i närheten med mina gissningar, haha

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  5. WEEHOOO!!! Vem leder? Jag bara frågar, vem leder??? STORT!!! Nåja, kanske inte så stort, men ändå! :-D

    SvaraRadera
  6. Vilken otur med din dator. Tekniken ska liksom bara fungera. Tack för två poäng och ha en bra fredag :D

    Kram

    SvaraRadera
  7. Sedär, det var ingen termos, haha!
    Grattis till vinnaren! Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla!
    Blogga från mobil gör jag alltid nuförtiden. Känns smidigt då man kan det.

    Ha en jättefin lördag fina du och KRAM

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne