söndag 13 november 2016

Skyltsöndag

SKYLTSÖNDAG
Det är våran fina bloggvän 
Som Förvaltar denna härliga utmaning vidare, och tur är det för det är som sagt ngt som får mig att alltid bli på bra humör :) Tack snälla för det !!!

Där kan du även hitta alla andra skyltade inlägg, som hon varit snäll att länka till
Min lilla kram skylt jag fick från tjejerna på arbetet har jag självklart kvar hemma och  kramar behöver vi alla, även träden ansåg lillskruttan 
En riktig Träd Kramare och våra Stora fantastiska ekar, Få men vackra som finns kvar på Överby är värda sin Kram

Och en stor Kram och energi till alla som kämpar med avskyvärda cancern. 
Ni är hjältar allihopa💙❤️
Självklart stöder vi även kampen mot Prostatacancer och visar det även med inköpta MUSTASCHER till alla i familjen .
Så till den avslutande förkortningen man verkligen undrar hur man kan klippa av ett ord just där .... måste vara genomtänkt och inte bara dom som skickar , utan även buden och vi får oss ett gott skratt i alla fall
Stockholms Analytiska Labratorium
Blir av ett företag alltid förkortad till...
Hahaha , men som sagt ett gott skratt förlänger livet så Tack :)

Nu hittade jag receptet mot hosta på FB av alla ställen ;) 
Ja vad säger man ????
Allt var inte bättre förr haha 

Nu hoppas jag att ni alla haft en bra helg med en massa kul att göra :) 
Själva tog vi en tur till makens fars Grav och tände lycktor och la en krans och blommor, Det är verkligen en person vi ALLA i familjen saknar
❤️❤️❤️
Puss & Kram 
Och godnatt från sjuklingen !

5 kommentarer:

  1. För det första ger jag dig en kram, inte bara för att du skytar utan för att du är värd en för aööt du gör och står för!

    Bra att du uppmärksammar prostatacancern. Tycker faktiskt deras mustascher är betydligt vassare än "bandet" för bröstcancer.

    Åsså fick jag mig två skratt när jag kollade de två sista skyltarna: Förkortningen för Stockholms Analytiska Laboratorium är nog det roligaste jag sett. Dessutom vet jag nu vad jag kan göra med bensin.Jag menar om bensin funkar för barn så bör det ju fungera även om jag drabbas av hosta. Å jag lovar att jag inte ska ha en tändare i närheten:-)))))

    Tusen tack för en toppen skyltning - igen och stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  2. Tur att sjukvården gått framåt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag undrar om paket från Stockholms Analytiska Laboratorium levereras bakvägen? :-D

    Krya på dig - och använd inte ditt eget tips där... ;-)

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackert ❤️ -a & ...
    Kraaaaaaaaan pårej!

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina och roliga skyltning. Och när skratt och allvar blandas blir det lite extra.
    Cancern vill vi förtså stoppa och utrota! Och det en gång för alla. Djävla skitsjukdom!
    hUr man behandlar hosta hos bran har jag ännu inte prövat och lika bar att avstå. Vill helst se barnen leva länge.
    Men du, det där anal labbet skulle jag gärna besöka.
    Stor kram och natti!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne