söndag 6 november 2016

SkyltSöndag

SKYLTSÖNDAG
Det är våran fina bloggvän 
Som Förvaltar denna härliga utmaning vidare, och tur är det för det är som sagt ngt som får mig att alltid bli på bra humör :) Tack snälla för det !!!

Där kan du även hitta alla andra skyltade inlägg, som hon varit snäll att länka till

Den här söta skylten hade en vän till mig, funderar på att köpa den till min mamma
fast jag skulle skulle behöva en skylt med en större hund, då mammas stora hund är den största fegisen jag nånsin mött haha. Den lilla är nog mer modig då ;)

Det ser verkligen inte inbjudande ut och kan Inte vara kul med grått och regn när man är på seglingsläger som dottern är, men hon verkar ha hur kul som helst och har knappt hört av sig mer än ett med ett Godnatt
Kungliga Svenska Segel Sällskapet, KSSS,där lillskruttan varit på sitt seglingsläger sen i torsdags är Sveriges största och äldsta segelsällskap. Det grundades redan år 1830 och har ca 5 000 medlemmar 
Om du är intresserad av att läsa mer kan du göra det HÄR
Trots det gråa vädret är området riktigt gulligt där seglingslägret är, en massa små hus som här 
SEGLARVILLAN

Själv har jag träffat min fina kusin, och hennes lilla söta tjej.
Kan det bli bättre än bebismys med en sån här sötnos.


Jag hoppas att ni haft en fantastisk helg och njutit av solen 
PUSS & KRAM

7 kommentarer:

  1. Haha Den första e´ ju sååå skojsig & ....
    Naw,vilken sötis - ljuvligt me´ bebismys ❤️

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ... kul bild den första :)
    Segling så här års ... brrr - då måste man vara riktigt intresserad!
    Vilken liten goding där på sista bilden - helt klart läge för lite bebismys :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Första och sista bilden bäst, utan protest ♥
    Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken sol???? Här är bara grått, grått och ruggigt. Men nu har bebisbilden lyst upp tillvaron. Ha en härlig söndag! Kram

    SvaraRadera
  5. Asgarvade år skylten med hunden - hahaha! Bästa jag sett på länge!
    Vad gäller skyltarna från KSSS så skulle jag nog uppskattat dom betydligt mera med en blå himmel som bakgrund och 23 grader i luften;-) Måste säga att jag beundrar din dotter att hon deltar i ett seglarläger med inslag av snö och två minusgrader. Vilken tuffing! Själv huttrar jag bara...

    Tusen tack för dina fina ord, skyltarna och länken:-)

    SvaraRadera
  6. Den första skylten är bara så fin! Kan tänka att den stämmer in på många ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Urrolig bild den med hunden. En sån skulle jag verkligen vilja ha, hihi.... :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne