måndag 28 november 2016

Sen söndagsskylt och gårdagens adventsbak

Sötnosar Blogglusten infinner sig inte alls, såå tråkigt går bara och lägger mig och läser mina böcker dessa har jag dock hunnit med en massa som jag inte har berättat om här ännu.
Så mycket bra att rekommendera 

Har även hunnit med att gå på Thaimassage, min kropp var totalt låst och som denna otroligt duktiga person jobbade med min rygg och nacke, tårarna rann men efter var det som en ny kropp.
Kändes så bra, dagen efter ömmade det längst en massa punkter, dag 2 kunde jag inte resa mig sååå ont, men efter stretch som hon visade mig och sa att jag MÅSTE göra blev det bättre 
och i morgon ska jag dit igen... lite orolig för dom ömma punkterna på kroppen haha

Men igår var det första advent och dottern och jag bakade lussebullar
(dom vart enorma...) att man aldrig lär sig halvera för att få normalstora bullar haha
Jag menar 9 bullar på en jätteplåt...
Men goa vart dom och det är det viktiga 

Julstjärnan uppe och så skönt att få lite adventsljus i huset, lyser upp :)

Inte en skylt, men ett gammalt recept mot hosta 
Att bensin var ett gott medel mot hosta hade jag ingen aning om , Ngn som testat haha
(bild lånad från FB)

Sen var det faktiskt SKYLTSÖNDAG igår och jag hoppas att det duger med en liten skylt
som jag hittade hos en vän 
Liten ensam och en dag efter Hoppas den duger ändå :)
Hos
hittar du alla som skyltar på rätt dag dvs. söndagarna ;)

och visst är det skönt att det är Asfalt när man kört LÄÄÄÄNGE på traktor-stigar/grusvägar 
haha

Imorgon kör vi i alla fall Guess What ?
Hoppa på du också, eller var bara med att gissa inte många ggr kvar på  -HT nu!

Stor Puss och Godnatt

5 kommentarer:

  1. Hahahaha! Vet inte om jag skrattar hela vägen, men nästa kan jag säga:-)))))))

    Detta ASG gäller alltså skyltarna OCH lussekatterna. Du och Kolonilotta verkar vara synkade vad gäller just bullar:-))))

    Å för att inte sluta med att skratta så ska jag INTE ta någon konstig drog utan sniffa i mig Gripens Bensin (eller om det var benzin). För det har jag hemma;-)

    Tusen tack för ett toppen inlägg, suveräna skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  2. Benzin... Yngsta är förkyld, borde jag tipsa henne? Som ammande är det inte mycket hon får ta, men benzin funkar kanske?

    SvaraRadera
  3. Tycker så synd om dig som har så ont i kroppen - hoppas du blir hjälpt av massagen. Lussekatterna ser perfekta ut ... stora, men ändå helt perfekta :)
    Oj ... benzin på kudden ... bläää - låter livsfarligt!
    Kul skylt med asfalten!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så gottit me´ lussebullar ❤️ ...
    /Kram Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne