onsdag 16 november 2016

Migrän och Krasch och Svar ...

Idag blir det inga rättningar då Migrän tagit över huvudvärken. 
Är det fredag 13:e eller är det här min otursdag  med glasburk som föll ned från skåpet och krossades, bränd mat och på det huvudvärk hela dagen som nu börjar gå  över till migrän  eller så är det bara just den som ställer till det ;)

Men självklart ska ni få veta vad det var 
Men vem som var först talar jag om i morgon ....oooolidligt spännande ;) 

Så sov gott sötnosar ❤️

10 kommentarer:

  1. Ja, inte var det jag, inte. Men krya på dig!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. En skitdag med andra ord, så det kan bara bli bättre imorgon. Men mig gjorde du iaf glad, för jag gissade rätt, men tror inte att jag vann, då jag på svaret såpass sent. Äcr dock stolt över mig själv att jag visste vad det var:-)

    Krya på dig nu och varm kram!

    SvaraRadera
  3. Klart det var en klammerborttagare ;)

    SvaraRadera
  4. Tur ändå att inte burken hamna i huvet på nån eller skadade någon, hoppas verkligen att värken släpper och att du snart mår bättre.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en bättre torsdag!

    SvaraRadera
  6. Vilken dag!Hoppas du mår bättre idag.

    SvaraRadera
  7. Kul att veta att jag gissade rätt i alla fall :)
    Hoppas huvudvärken/migränen gett med sig och att du får en bra torsdag!

    SvaraRadera
  8. En sådan bajs dag med bara otur hade jag för någon dag sedan. Då gick allt åt pipsvängen.
    Hoppas du får en bättre dag idag och slipper huvudvärken.

    Kramis

    SvaraRadera
  9. Migrän är inte trevligt :(
    Kryiskram finaste ❤️ .....

    SvaraRadera
  10. Trist att du fortfarande mår så dåligt! Skickar varma krya-på-dig- hälsningar.
    Kan lätt konstatera att jag inte hade en rätt gissning, men jag är glad ändå. Fantasin flödade.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne