onsdag 2 november 2016

listigt, men utan svar idag

Jag vet borde ha gett er svar men hinner inte idag så ni har till morgondagen på er att fortsätta gissa :) 
Men en lista får dock avsluta och sammanfatta dagen ;)


Tid : 22.54
Nu : Krupit ned i sängen efter att först ha somnat i soffan och sovit bort hela kvällen
Tidigare : Lång dag på arbetet, kört i snöyra
Kläder : Pyjamas
Borde : Somna ska upp tidigt 
Längtar till : Lördag då sonen kommer hem :)
Undrar : Varför ALLA blir så chockade varje ggr det kommer snö ?!?! HALLÅ vi bor i Sverige ?!?!
Känner mig : Trött på alla idioter
Tycker att : Det ska bli vitt ute så att det blir ljusare ;) ❤️
Gillar : Sötsaker allt från kakor till godis
Gillar inte : Att jag har SÅÅÅ svårt att låta bli trots att jag vet att det inte är bra för kroppen :/
Måste bara säga att : Jag är så glad att jag har världens bästa familj  ❤️Jajamensan lite dysfunktionell ibland ❤️Lite galnare❤️  Men helt underbara
Citat /Words of wisdom


Puss och Kram 
Och GodNatt sötnosar 

5 kommentarer:

  1. Å vem f*n vill vara perfekt! Såååååå himla tråkigt om du frågar mig.

    Å visst blir det alltid en överraskning närjämfö snön kommer, men i år kom den faktiskt minst en månad tidigare - okej då, jämfört med ifjol och i förfjol då.

    Å nej, det blir inte ett dugg ljusare med snö. På landet kanske då snön ligger orörd. Men definitivt inte i innerstan. Ska blogga om det om jag inte glömmer;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för listan vännen, och visst stämmer visorden på slutet.

    Ha en toppendag och stor kram

    SvaraRadera
  3. Snön får hemskt gärna vänta. Minst till jul, sen gärna försvinna vid nyår. Men det är mest för att jag ogillar vinter, att köra i snö och halka.

    SvaraRadera
  4. En positiv lista med många godbitar.
    Och vad gäller snön så är det märkligt att så många blir överraskade när den kommer. Snön kommer nästan varje år...
    Stor kram och många tankar till dig.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du kunde sova gott sen! Och man måste unna sig lite gott så även själen mår bra, lagom är bäst!! Och visst är det härligt att ha sin familj! Stor kram!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne