tisdag 29 november 2016

Guess What # 8

Varannan Tisdag (jämnaveckor) har jag
v.48 ~ # 8
2016 HT

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr ??


Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer på imorgon kväll    
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!

❤️   ❤️  ❤️

Jag hoppas att ni som tittar förbi får en underbar Tisdag !
PUSS & KRAM

9 kommentarer:

  1. En del av en glob till en ljusslinga kanske... nix, sanningen att säga kommer jag inte på något!

    SvaraRadera
  2. Minificklampa, en vanlig lampa, en liggande vas.

    SvaraRadera
  3. Såg en sådan grunka hos Clas Ohlson idag. Å det var en bajspåshållare för hundar. Nu har du mig vetande ingen hund, så då faller den gissningen också bort;-)

    SvaraRadera
  4. Del av lampa i ljusslinga?

    SvaraRadera
  5. Oj så svårt denna gång. Eller så är det min hjärna som är lite ofokuserad... Kanske någon knopp av något slag?
    Vilken härlig altan ni kommer få!
    Och hur i all världen tänkte man om man söver små barn med bensin?? Ja min syrra fick ju valium vid två års ålder när hon inte sov... Vansinnigt!!
    Tack för din omtanke och att du finns där <3 Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gissar på en kork. Kanske till en parfymflaska...

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne