tisdag 15 november 2016

Guess What ? #7

Varannan Tisdag (jämnaveckor) har jag
v.46 ~ # 7
2016 HT

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr ??

Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer på imorgon kväll    
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!

❤️   ❤️  ❤️

Jag hoppas att ni som tittar förbi får en underbar Tisdag !
PUSS & KRAM

11 kommentarer:

  1. Någon slags hållare ... eller öppnare... har ingen aning!

    SvaraRadera
  2. En pincett? Jo, det måste det vara :-)

    SvaraRadera
  3. Häftklammerborttagare.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Eller kanske en jordgubbssnoppare som man även kan dra ur ben ur fisk med :-)

    SvaraRadera
  5. Skjutmått är det enda som dyker upp! Kram

    SvaraRadera
  6. Klurigt värre detta men friskt vågat är hälften vunnet.
    1. högtalare, 2. mobilhållare, 3. musikanläggning, 4 tv
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Det kan vara en pincett. Eller en "salladsgaffel". Grejen ser så himla bekant ut, så jag måste nog fundera lite till tror jag.

    SvaraRadera
  8. Tror jag vet nu - en häftklammerborttagare.

    SvaraRadera
  9. En sån där man tar bort ehh vad heter det staples med, häftklammer?
    anyway det är min gissning :)

    SvaraRadera
  10. Kan det vara en sån där mockagäng man öppnar häftklamrar med?

    SvaraRadera
  11. Det måste vara en sådan där häft-borttagare ... som säkert heter något bra ;)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne