lördag 26 november 2016

Betong & lördagsCitat

Det var väl inte så svårt kanske att gissa då det stod från vart det lyste ;) men BP prickade in allt !!
Kl 06.00 var dom här med lysande "rymdvarelser" och fick rätt lutning på talet ( altanen på garaget ...
Hela dagen höll dom på och som sagt ...
Snyggt blev det väl inte !!! 
Men nu är det att slipa eller lägga skiffer innan balkongräcket ska upp !!
Vad tror du är finast ???
Gick en promenad och tig denna underbara bild vid Solnedgånen och jände direkt att bilden ska ha ett citat !!!
Jag vet att lördags Citat är på vila men lägger ett ändå !!! Ird och citat från visa människor är viktigt att ta till sig och lära ngt sv för att gå vidare själv !!!
Sov Gott och stor puss & Kram
Från Moi 
❤️❤️❤️

7 kommentarer:

  1. Hahaha! Jamen tjejen:-))))) Du vet ju att jag är aningen yrkesskadad efter att ha jobbat i "byggbranschen" i 20 år. Ja, aldrig på riktigt då, men jag har gjort reklammaterial för olika "byggmaskiner" samt layoutad artiklar om olika byggprojekt. Så jag kommer ihåg mina "favon":-) Du minns väl min förkärlek för byggkranar eller hur;-)

    Å fint blir det. Det är jag helt övertygad om. Rakt och platt är det ju redan;-)

    PS. Saknar Lördagscitaten faktiskt. Men initiativtagaren fick visst lite "konstiga" kommentarer av någon "idiot" och valde att lägga ned utmaningen. Himla synd tycker jag, för jag gillade det temat. DS.

    SvaraRadera
  2. Vilken energi ni har! Kommer bli superbra :)

    SvaraRadera


  3. Trevlig första advent och en stor kram ♥

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar en fin första advent!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Tittar in i sista sekunden av 1:a advent och önskar dig sov gott! Ja, att känna sig själv är ett måste...Kram och ha en trevlig vecka!

    SvaraRadera
  6. Har förstått att ni bygger på-om eller till något. Och säkert blir det bra, vad det än är. Har nog helt missat detta.
    Citatet gillas och att tänka på detta är en bar början.
    Kanske dags för mig att göra det nu innan det är för sent.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Att känna sig själv är helt enkelt en nödvändighet...

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne