måndag 24 oktober 2016

Tar vara på dom ljusa punkterna i förra veckan

Med Eftertanke och Reflektion
försöker jag Stanna upp på Måndagagarna 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv
Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Min underbara Kusin ❤️
  • Långa samtal
  • Min dotter, som ger mig många kramar när jag bäst behöver det !
  • God mat, med gott vin och suveränt sällskap
  • Min man, du ger mig trygghet
  • Böcker 
  • Varma ulltofflor
  • Inspirerande bilder❤️ 
  • Att än finns det % kvar i deffen

 Words of wisdom
Min bild på Fårö)

Ta hand om er och njut av livet !!!!

Önskar er alla en underbar start på veckan nu

10 kommentarer:

  1. Barn är verkligen en tillgång och så mysigt att träffa dem och samtala. Stora som små och stora som små ämnen...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Woooo mannen din & varma ulltofflor såååå ❤️ ........
    /Kram finaste & ha en alldeles underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt att se hur mycket du älskar din familj och hur mycket de älskar dig!
    Åsså gillar jag visdomsorden som ju är så sant!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin lista !
    Jag önskar dej en fin vecka och njut av vardagen...det är ju den som vi är mest i ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Hej Sanna! är på bloggrunda och kom att tänka på dig - så länge sedan sist!
    En hjärtegolista du har och bilden på Fårö med texten likaså!
    Kram o lev väl!

    SvaraRadera
  6. Tänkvärt och fint!
    Älskar bilden från Fårö och skylten om våra val.
    Stor kram och många tankar till dig

    SvaraRadera
  7. Mannen, dottern och ulltofflorna :)Ja, allt annat också - men de fastnade speciellt!
    Önskar dig en bra fortsättning på den här höstveckan- en med lite sol också, hade int varit så dumt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh ulltofflorna glömde jag på min lista trots att jag använder dem varje dag. Så glad för din skull att du har din fina familj! Och att de har dig! Stor kram vännen!

    SvaraRadera
  9. Hej fina du...
    Oj vilken lång paus jag tagit ;-) jag har kikat in lite då å då...<3
    Hoppas allt är bra med dig :-)
    Jag älskar att läsa din lista, det får
    Mig verkligen att stanna upp och andas in nuet...
    Så viktigt <3

    Ta hand om
    Dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne