måndag 17 oktober 2016

Tack för förra veckans ljuspunkter

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
försöker jag Stanna upp på Måndagagarna 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Personer som orkar lyssna ❤️
  • Vettiga Samtal
  • Att fått lära känna Underbara FrM mer Tack för alla samtal och skratt och att Du är DU
  • Spel med familjen
  • Ta avstånd från det som bara gör att man mår dåligt, inte lätt alla ggr tyvärr
  • Min man som ställer upp och hämtar mig mitt i natten efter underbar middag
  • Bra böcker
  • Barndomsvännen Anna❤️ 
  • Tandläkare som får en att våga gå till dom ;)
  • Människor med Empati, förståelse och Insikt
  • Underbara Tjejer att resa iväg med och få lära känna.

 Words of wisdom

(bild lånad från nätet)

Ta hand om er och njut av livet !!!!

Önskar er alla en underbar start på veckan nu

11 kommentarer:

  1. ❤️ ...
    Ta hand om dig & njut livet!

    /Kraaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste ❤️ Och desamma till dig ❤️

      Radera
  2. Fin lista med mycket jag nickar instämmande till :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack dessa listor du startat är underbara, måste bara lära mig att prioritera det jsg mår bra av lite mer ❤️❤️❤️ Kram

      Radera
  3. Fastnar på att din gulliga man hämtade upp dig mitt i natten. "You owe him one" nu, eller hur;-)

    Är glad att se att du har kommit över tandläkarefakturan. Det gick fort:-)

    Personer som orkar lyssna är underbara. Försöker till och med själv att vara en sådan person ibland;-)

    SvaraRadera
  4. Det finns så mycket bra på din lista! Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  5. Ta avstånd från det som bara gör att man mår dåligt..... Det är jätteviktigt, och det svårt!
    Ser att din kusin ska komma på besök. Hoppas att ni får härliga dagar tillsammans!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  6. Att uppskatta det lilla i tillvaron som sedan blir till det stor är fint. För vad är viktigt egentligen?
    Tycker verkligen du sätter ord på detta. Och jag funderar på min lista.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. JA, så sant så, att ta vara på det lilla här och nu! Ha en toppenvecka! Varm Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Tandläkarens sätt är mycket viktig, jag ska snart dit... Jag siktar mycket ofta på det som får en att må bra :)

    SvaraRadera
  9. Spela spel, samtal, skratt och din underbara man som kom och hämtade upp dig! Så mycket fint! Och visst är et svårt att släppa saker eller personer som får en att må dåligt. Synd att det ska vara så. Bara att kämpa på. Ta hand om dig vännen <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne