söndag 30 oktober 2016

Skyltsöndag

Det har varit en härlig söndag med långpromenad, bio och besök hos mamma och lämna av lillskruttan. Så precis hemkommen vill jag ju lämna mitt bidrag till
SKYLTSÖNDAG
Det är våran fina bloggvän 
Som Förvaltar denna härliga utmaning vidare, och tur är det för det är som sagt ngt som får mig att alltid bli på bra humör :) Tack snälla för det !!!

Där kan du även hitta alla andra skyltade inlägg, som hon varit snäll att länka till


Tema ~ Gott & Blandat

En av fördelarna med att tanka obemannat är tydligen om man spräckt byxan !!!!
Galet tråkig reklam men så dålig att den blir bra tycker jag för man reagerar ju haha


Sen gillar jag tydliga skyltar som den här.
Det är skönt att veta att den SKA vara STÄNGD då den inte är ÖPPEN 
Klara besked sånt gillas ;)
Intressant, det är inte för att dom är djur utan enbart för för att dom inte har betalt biljetter ! Då så då borde ju allt vara klart även här ;)

Sen hade en vän till mig hittat den här ....
Någon som är ute efter begagnade löständer ??
Min vännina kan iså fall informera om butik och land !!
Haha  lite äckligt eller hur ;) begagnat hmmm

Jag hoppas att ni haft en fantastisk helg och njutit av solen 
PUSS & KRAM

7 kommentarer:

  1. Så himla kul att du hade en succé-söndag! Ännu roligare att du hann med en Skytsöndag också:-)

    ASG åt alla dina skyltar:-)))))) Kan inte ens välja en favo, eftersom jag fortfarande garvar:-)))))

    Tusen tack för ytterligare en toppen skyltning hos dig. Å stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, bästa skylten är den om bommen.

    SvaraRadera
  3. Braiga ALLIHOP, glasklara, liksom, haha!
    Tack för go skyltning!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Riktigt kul skyltar allihop - läbbigast är nog den med löständerna :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för dessa gott&blandat skyltar. Och att var tydlig, övertydlig, kan behövas ibland.
    Ett gott skratt fick jag också!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Kul skyltar!! Och så vidrigt med begagnade tänder...

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne