söndag 9 oktober 2016

SkyltSöndag från tröttmössan

SKYLTSÖNDAG
Det är våran fina bloggvän 
Som Förvaltar denna härliga utmaning vidare, och tur är det för det är som sagt ngt som får mig att alltid bli på bra humör :) Tack snälla för det !!!

Efter en långhelg i Ullared med 16 härliga tjejer är jag totalt slut ;) 
Men en skylt får jag inte missa ;)
En underbar skylt, haha
 letade t.o.m efter den i Ullared men hittade ingen 

Det är bäst att fota sin vagn, då det är omöjligt att hålla koll på nummer när man är i det chock tillstånd ;) 
För det hamnar man i , orutinerad som jag är ... på Ullared

Köerna vid 10.30 var runt hela kvarteret här är bara en tiondel av den kön då vi var ute för att gå på outlets utanför

Vi såg en skylt på vägen ned ...
Så på vägen tillbaka stannade underbara A mitt på vägen för att jag skulle kunna ta bilden hihi 
Dom tyckte jag var helt galen som samla skyltar haha
Men alltså jag vet att min fantasi är enorm men att bo här ....vet jag inte om jag skulle vilja ... 
Det är som att bo i orten Röven haha, svårt att förklara 
Framför allt med min sjuka humor , sorry om ngn bor där puss 
❤️❤️❤️
Nu önskar jag er alla en GodNatt !

KRAMISAR

9 kommentarer:

  1. Så du har varit på Ullared!!! Har aldrig varit där och efter att ha sett sina skyltar så undrar jag om jag skulle vilja vandra/köa/gå runt där. Tror inte det;-)

    Den första skylten verkar cirkulera på FB. Susjos la också upp den och den förtjänar absolut spridningen. För den är helt härlig:-)

    Å sista skylten - vilken tur att A stannade så att du kunde fota. Vill inte tala om här i en kommentar vad jag tänkte på när jag såg den, men mina tankar var inte långt ifrån dina om man säger så;-)

    Tusen tack för en underbar skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  2. Hihi Den översta är ju såååå bra!
    /Kram & ha det så gott ❤️

    SvaraRadera
  3. Inte är det galet att samla skyltar! Allt för bloggen är väl det som gäller ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken toppenskyltning från en "tröttmössa".
    Men Ullared? Inte kan det väl vara shoppingen som lockade...
    Jga har ju aldrig varit där och jag vet inte ens vad jag skulle handla om jag kom dit.
    Men ni har nog haft "mycket trevligeter" för er som kompensation.
    Första skylten är helt klockren och den sista är klart originell. Fritt fram för fri tolkning.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram finaste!

    SvaraRadera
  5. Oj, oj , oj vilken kö..... man måste åka en vardag och gärna några dagar innan lön! Kramen

    SvaraRadera
  6. Haha!!! SÅ kul att vi har samma skyltning :-) Den skylten figurerar ju nu på fejan...å den är bra!
    Ullared minsann, hittade du något att köpa? Vilka köer! Jag har faktiskt ingen längtan att åka dit...
    Å vilket namn på en plats..Barslida! Såklart stannade dina kompisar så du fick en bild! Bra jobbat där! Kram och sov så gott fina du!

    SvaraRadera
  7. Låter underbart roligt att göra något 16 tjejer tillsammans, men just Ullared skulle jag helst hoppa över :) Förstår att du är slut. Men ett gäng härliga skyltar lyckades du samla ihop! Tänk vad roligt det är med skyltar!! Skulle nog inte heller vilja bo i Barslida :) Undrar just om det uttalas Bar-slida eller Bars-lida? Kort eller långt a?
    HA en skön fortsättning på veckan! Kram

    SvaraRadera
  8. Vi har nog samma humor, sista skylten är ju jätterolig. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh... Ullared är mitt absoluta drömresemål! Fast jag kommer nog aldrig att komma dit...

    Haha! Nej, där skulle inte jag heller vilja bo... :-D

    Härlig skyltning :-D

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne