tisdag 11 oktober 2016

Fullt var det här...

Det är redan tisdag och inte har jag fått tid att packa upp saker från Ullared ännu , men det blir väl snart ;) 
Lovade att visa packningen vi hade i vår "buss". Vi fick trycka in sakerna och vi är 6 personer som delade på att försöka få in shoppingen i bilen . 
Galet eller hur ;)
Jag kan beskyllas för plats för två påsar och en liten väska!
Det tyckte jag var mycket, men vännernas shoppingtarmar slog nog rekord haha.

Trots att jag var rätt sparsam i Ullared så tog jag nog deras summor idag .... 
Jag bet av en tand, så i morgon blir det tandläkaren, så gick det "sparandet"
Nu önskar jag er en 
GOD NATT 

PUSS & KRAM

18 kommentarer:

  1. Oh my God!!! Shop till you drop dyker upp i min skalle när jag ser bilderna.
    Å vilken "tur" då att du inte shoppade ihjäl dig, då har du massvis med pengar att spendera på en ny tand, pengar som man ju kan ha betydligt roligare för om man säger så. Hoppas ditt tandläkarbesök blir lika prisvärt som mitt var för några veckor sedan då jag också bet av/tappade halva fyllningen. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en rejäl last minst sagt! Men är man väl där så är det kanske lätt att ryckas med... Otur med tanden men det är så lätt hänt tyvärr :-( Hoppas det inte blir alltför dyrt att åtgärda.

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Jösses, var det ni som utförde Ullaredsrånet? Hi hi hi...
    Otur med tanden, trist.....

    Kram ❤

    SvaraRadera
  4. Typiska Ullareds-bilder! Jag blir inte det minsta förvånad över mängden, ni var ju många :) Trist med tanden :(

    SvaraRadera
  5. Jo, jag ser dig=)
    Snacka om välfylld bil, mycket spenderade pengar, hade väl räckt till två resor till solen för el alla om ni summerat ihop det.
    Jag vet de som har förköpt sig där inne och inte kunnat ta med allt i den egna bilen, mina föräldrar fick köra hem några påsar en gång åt en familj från samma samhälle. Gissa om de var tacksamma över att hitta någon de kände igen på parkeringen med plats i bilen. Vi brukar skoja om det där inne, att lämna lite utrymme ifall Häll behöver transport.....
    Inget kul med tanden, hoppas att du kommer hyfsat billigt undan. Ha en bra onsdag! Kram

    SvaraRadera
  6. Guud...vilken fullpackad bil..haha. :-) Vet att det är lätt att förhandla sig där, så du var ju lite duktigt som höll igen lite, vilket kanske var tur i oturen med tanke på tanden, som inte var så kul. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Åh kära nån vad kassar :P Men det är väl ingen ide att spara på krutet när man åker långväga. Skillnad för mig som kan åka lite då och då ;)
    Ha en fin dag, goding
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Åh vad jag önskar att jag bodde närmre så kunde jag komma och hjälpa dig packa upp - det är ju nästan det roligaste av allt!!! Trist med tanden - är det en polkagris som är skyldig??
    Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Hihi Sötis ❤️ ....
    /Kram & 1000-Tack för din fina kommentar!

    SvaraRadera
  10. Och tänk vilka listor alla skrivit innan de åkte...
    Jag har aldrig varit i Ullared och skulle inte ens veta vad jag skulle handla.
    Men bara två kassar. Låter ganska ok.
    Trist med tanden! Hoppas det inte blir vare sig för ont eller dyrt.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  11. Åh så tråkigt med din tand, trista pengar det där. Så kul med en helg i Ullared, skall också dit ganska så snart. Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Trist och dyrt med tandläkaren men lite trevligt att tänka tillbaka på iaf med Ullared-shopingen :)
    Det är kul att få packa upp allt sedan och glädjas av det man handlat.

    SvaraRadera
  13. Oj oj oj vad ni/de shoppade! Ja det gäller väl att passa på när man är där 😊. Mindre roligt med tanden. Sånt känns så onödigt att lägga pengar på. Hoppas det går bra i alla fall. Kram

    SvaraRadera
  14. Tur att du inte shoppade så mycket, så det blev över lite till tanden ;)
    Kram och ha en härlig fredag

    SvaraRadera
  15. Jag skulle nog inte shoppa så mycket heller, men jag vill såååå gärna dit och kolla in fenomenet! :-D

    Men din stackare. Ungefär lika mycket som jag avundas dig som fick åka till mitt drömresemål lika mycket avundas jag dig INTE att du måste till tandläkaren...

    Hoppas att det gick bra hos tandis!

    SvaraRadera
  16. Å så typiskt med tanden. Men kul med Ullared. Kram.

    SvaraRadera
  17. Mmmm du borde shoppat mera! :)

    SvaraRadera
  18. Jag har faktiskt aldrig varit där, i Ullared!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne