torsdag 6 oktober 2016

Ett Taggit svar

Efter att ha slocknat pga huvudvärk tidigt i går kväll så  missade jag helt att ge er svaret på
Men nu ska ni få veta vad det var för tofs /dammvippa /ryamatta ;)
Guess What ? # 4
Visst var det en blomma , men inte vilken blomma som helst utan en 
TISTEL

Helt rätt svar var det endast 1 person som hade, och det var härliga
som får välförtjänta poäng
STORT GRATTIS VÄNNEN!, du ser inte bara svampbob som ger poäng 

Nära rätt svar med BLOMMA och VÄRDA 1 poäng var denna gång var
SUSJOS, MARIA, DITTE, BP, ANN-SOFIE, ANKI

GRATTIS

TACK FÖR ERA UNDERBARA GISSNINGAR ALLT FRÅN DAMMVIPPA TILL TROLLHÅR
 TACK till er alla som var med och fick oss att gissa även hos er
ANKI och MARIA
Svaren finns att läsa nu !
Nästa ggr det blir GW är tis v.42 den 18oktober
 (varannan vecka/ jämn vecka) lätt att hålla koll på ;)

Kärlek till er ALLA och
KRAM från

8 kommentarer:

  1. Tackar, tackar ödmjukast för den poängen! En tistel var det alltså. Å jag som bara älskar tistlar:-) AMA har ju jobbat på Skansen så hon kan sin flora och fauna, även om hon själv bara ha lavendlar hemma i Torrevieija;-) Stort GRATTIS till AMA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. BP du leder, och du som påstod att du inre kunde ❤️ Du e hur duktig som helst
      Kram

      Radera
  2. Grattis till Ama! Bra gissat! Är nöjd med min poäng och jag var inte helt ute och sglade denna gång. Men det brukar jag vara.
    Lite märkligt, tänker som BP, Ama känner mest till lavendlar och penningträd men kansk ehar USA resan vidgat blomsterkunskaperna.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis kanske mest tistlar hon sett :) men blomma var ju i princip rätt det med stor Kram ❤️

      Radera
  3. Den hade jag klarat om jag varit hemma ;-)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Ama. Bra filurerat!

    Ha en jättefin söndag och kramelikram

    SvaraRadera
  5. Weeehoooo!!! GRATTIS till mig! :-D

    SvaraRadera
  6. Nej men va roligt!!! Det VAR en blomma!!! Nu blir jag så glad att jag gissade rätt! Å grattis till Ama som gissade helt rätt!!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne