torsdag 15 september 2016

Vill du vara med att prova en NYHET ?

Det händer en massa och det är kul men tiden räcker inte till 
Till allt jag VILL göra och hinna med..
Som att läsa bloggar och 
skriva i min egen blogg...
Eftersom vi fick sånt otroligt bra mottagande på mässan
Har jag fått min chef att gå med på att göra en undersökning, hur antiperspiranten funkar när du använder aluminium innan och om du har en känslig hy. Eller bara vill ha ett Aluminiumfri deo
  • Är du känslig mot aluminium ?
  • Har du en känslig hy?
  • Skulle du vilja prova en Deo utan Aluminium?
  • Skulle du orka skriva 1,2,3 och 7 dagen hur den funkar? gärna längre för större koll
  • Skulle du klara av att det blir en övergångs period när man börjar med ngt helt nytt som det här faktiskt är
ca 10 % av befolkningen är känslig mot aluminium, men har svårt att hitta ngt som fungerar som en vanlig deo, vår ägare var känslig och därav har han tagit fram denna deo
Men genom att det faktiskt är en helt nu produkt så är det som medicin måste vänja sig om du är en känslig person
  • Det kan kännas sveda när aluminium och bikarbonat reagerar mot varandra en alkalisk och en basisk miljö krockar (något vi hittade efter lansering, då alla som testat den här produkten blivit av med allt aluminium under tiden., Men det är inget farligt
  • Vid irritation ska du göra ett uppehåll med både denna antiperspirant och vanliga deon.. Salt och bikarbonat kan kännas då det är bakteriellt dödande och om man har torr hud bör man ta på denna efter Duschen på fuktig hud.
  • När aluminiumet som täcker för, (så du inte KAN svettas under armarna försvinner,) Kan det Börja komma ut från körtlarna som finns under armarna och det kan lukta väldigt illa, men det är ngt som ska bort och ut och kan ha samlats ett tag om du använt aluminiumet under lång tid.  Det är inte deon som luktar .
Nu skrämmer jag er men i min familj var det endast jag som reagerade i början och kände svedan , medan dotter, son och make använde den direkt och inte hade några som helst problem, 
Därav vill jag förmedla detta .
Idag skulle jag aldrig byta till ngt annat då jag tycker den här är perfekt, 
det luktar aldrig ngt hur svettig jag än blir, inte sonen heller och det är imponerande på en 18-åring....
Jag kan bli fuktig under armarna men inte så att jag får ringar under armarna och som sagt det luktar INGET.

Vi har verkligen fått både RIS och ROS, men en person som håller på med hudvård och nya produkter bara Älskar Deon Läs den har då hon är fantastisk på att skriva

Vill DU vara med och prova, ???
Skicka ett meddelande till mig på 
Gemsofmylife@gmail.com


Nu hoppas jag att ni haft en underbar vecka jag måste krypa ned i sängen 
Stor KRAM & PUSS

8 kommentarer:

  1. Sorry tjejen. Men här får du ett klart nej av mig. Är extremt känslig mot allt vad gäller deo och kläder/plagg nära huden. Använder Fenjal som är det enda deo som jag tål utan att få utslag. Å nå't annat än bomull är uteslutet för mig. Gissa om jag hat problem att få tag i bh:ar.

    Men jag önskar dig verkligen lycka till med din undersökning:-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter väldigt spännande!

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande, men jag tackar nej, då jag trivs med de deodoranter jag har. Har provat något liknande, min man hade. Men tyckte det sved.
    Tack och lycka till med produkten!
    Varm kram ♥

    SvaraRadera
  4. Med min känsliga hud så vågar jag inte experimentera även om jag kanske egentligen borde ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag testar gärna. Jag har en deo som funkar, inget annat funkar på mig. Det är jättestor skillnad med och utan tycker jag! Krämis Pernilla

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna vilja testa. Har länge velat välja en annan deo men inte hittat någon bra. Kram fina.

    SvaraRadera
  7. Jag tackar nej, men hoppas du får ett gäng som vill prova!
    Svar: Mina eyeliners gjorde jag hos Hudateljén i Sollentuna, känner mej trygg med Riitta som äger det stället.
    Kram och ha en trevlig helg! ♥

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att det går bra för er!
    Hoppas allt är bra med dig <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne