måndag 19 september 2016

Vi börjar med en Reflektion av förra veckan

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
försöker jag Stanna upp på Måndagagarna 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Bra Tips från BloggVänner ❤️
  • Tofflor 
  • Varmt bad
  • Brittsommar ❤️
  • Min ödmjuka underbart snälla Son
  • En härlig film att se "ME BEFORE YOU"
  • Medmänsklighet❤️
  • Gott Vin
  • Böcker
  • Paraply 
  • Vackra Höstfärger
  • Givande samtal
(bild lånad från nätet)
  ❤️   ❤️  ❤️
Vill också passa på att visa alla underbara förrförra v.36 HATT bilder från fotoutmaningen #Gemsofmylifeweeklyphotochallenge

Stort TACK till alla er som var med ❤️ 

Under v.37 var det ordet 
LITEN
Dessa visar jag senare :)

I morgon kommer ett nytt ord för v. 38, hoppa på det du också så börjar vi på bloggen också
Som du får tolka på ditt sättet bara lämna en kommentar med länk till ditt inlägg och tolkning ❤️

Önskar er alla en underbar start på veckan nu

13 kommentarer:

  1. Vilka härliga punkter att lyfta fram. Vardagen bjuder på många guldkorn.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wooooo så underbart ❤️ ....
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  3. Många superfina hattar, och det finns så mycket att vara tacksam över.

    En stor måndagskram från mig

    SvaraRadera
  4. Ja, brittsommaren är helt underbar! Nu blir inte hösten så lång!
    Och jag följer dig nu på instagram, som nettan8, och hoppas vara med i fotoutmaningen
    jag också, om jag bara får till det! <3

    SvaraRadera
  5. Det gäller verkligen att inte ta något för givet. Så sant!
    Tack för att du är med och delar <3 och tack för dina, alltid uppmuntrande, kommentarer!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fin lista och man kan inte ta något för givet...helt klart !
    Idag har vi haft 20 grader och sol...en toppendag !
    Man får vara tacksam...
    Ha en fin vecka !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Här fastnar jag på brittsommar och ett varmt bad. Skulle aldrig kunna leva utan ett badkar, ett måste under vinterhalvåret!

    SvaraRadera
  8. Fin mysig lista! Men har du använt paraplyet som parasoll eller? Känns som evigheter sen det regnade :) Skönt att ha sonen hemma va! Ha det bra vännen! Ska se om jag hinner haka på din lilla utmaning. Kram

    SvaraRadera

  9. Nej man skall inte ta något för givet, men man gör ju det... 🤔
    Jag tar för givet att jag skall vakna i morgon och göra allt som jag inte gjorde idag. Hm.. vem vet?

    Så många fina glada i sina hattar det blev. 🤗

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera

  10. Nej man skall inte ta något för givet, men man gör ju det... 🤔
    Jag tar för givet att jag skall vakna i morgon och göra allt som jag inte gjorde idag. Hm.. vem vet?

    Så många fina glada i sina hattar det blev. 🤗

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera

  11. Nej man skall inte ta något för givet, men man gör ju det... 🤔
    Jag tar för givet att jag skall vakna i morgon och göra allt som jag inte gjorde idag. Hm.. vem vet?

    Så många fina glada i sina hattar det blev. 🤗

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  12. Brittsommar är underbart! Jag njuter också!
    Kram och en fin vecka!
    Karin

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne