onsdag 21 september 2016

Varmt blir det och precis lagom..

Var det för lätt ? för nästan alla hade rätt på
Guess What ? # 3
För som så många har gissat var det en 
BRÖDROST
Våran nya fina brödrost som vi äntligen köpte efter att vår gamla var helt raserad haha
Jag ville ha ngn gammal som jag hittade på en loppis, gillar inte dom nya...
Men då hittade maken den här som är NY men faktiskt med gammal touch... eller vad tycker ni?
jag bara älskar den och den ger fantastiskt rostat bröd ;) 

Det var hela 9 personer som hade rätt, men först var denna gång 
som får välförtjänta poäng
STORT GRATTIS VÄNNEN!

Dom som också hade rätt och får 2 välförtjänta poäng är
ANKI, GERD, SUSANNE, JEANETTE, 
LILLASYSTER, BP, MARIA & ZNOGGE

Sen tycker jag även att COMSICOMSA  är värd 1 poäng för sina RÄTT NÄRA svar,
dom hade med värme att göra ;)
KRAM

Grattis till er ALLA !!!
och stort TACK till er alla som var med och fick oss att gissa även hos er
ANKI och MARIA
Svaren finns att läsa nu !
Nästa ggr det blir GW är tis v.40 (varannan vecka/ jämn vecka) lätt att hålla koll på ;)

Kärlek till er ALLA och
KRAM från

9 kommentarer:


  1. Brödrost var det första jag tänkte men slog det ur hågen för jag tyckte det var för enkelt. 😭
    Men lite plåster på såret fick jag lite oförtjänt enligt mig. Hi hi...

    Kram ❤

    SvaraRadera

  2. Om än lite oförtjänt, alltså Men de att jag inte förtjänade poängen. ❤

    SvaraRadera
  3. Det snurrade allt en liten stund i huvudet innan jag bestämde mig för att gissa på brödrost, för säker var jag inte. Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättekul att jag kände igen denna skönhet till brödrost:-) Å stort GRATTIS till Ditte!

    SvaraRadera
  5. Äntligen! Jag brukar ju hamna helt ute i lingonroiset vad gäller gissningar. Men nu så....
    Riktigt roligt! Och jag ger inte upp heller.
    Jättesnygg brödrost! Och att den ger bra rostning är ju dessutom en fördel.
    Stor kram! Ser att BP välförtjänt leder och lyckades bra nu också.

    SvaraRadera
  6. Kul att jag gissade rätt också :)

    SvaraRadera
  7. Tjohooooo, jag gissade rätt.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det där hade jag absolut klarat - om jag bara hunnit med... ;-)

    Det där med veckor har jag aldrig hållit reda på. Vecka 1 och 52 är ganska enkla (ifall det inte kommer en vecka 53...) men i övrigt är jag helt lost. Är mer datuminriktad :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne