söndag 25 september 2016

SkyltSöndag #72

så var det dax för
SKYLTSÖNDAG
Det är våran fina bloggvän 
Som Förvaltar denna härliga utmaning vidare, och tur är det för det är som sagt ngt som får mig att alltid bli på bra humör :) Tack snälla för det !!!
Idag blir det LÅNADE skyltar, men som jag sagt tidigare hoppas jag att ni får lika stora skratt som jag får när jag hittar dessa och att dom duger ;)

Temat idag blir:
"Bara så vi vet"
( Försiktig eld är hett)
Tack det hade jag aldrig anat !!!

( vit skylt visar att huset INTE är BESATT )
Ok vet faktiskt inte ens om jag vill veta en sån sak ... Nu börjar ju tankarna...
har det varit besatt ??

( försiktig snälla var medveten om att balkongen inte är på marknivå )
Kan vara bra att veta så man inte bara hoppar över räcket !!!!!

(Snälla sitt inte på krokodilerna )
Hmm... var det inte därför vi kom till djurparken ??? 
eller kanske var det bara för att TITTA inte SITTA

(tvätta när den är smutsig)
All information är viktig om man inte vet ;)

(visar vägen till havet)
Det är VÄLDIGT bra om man inte vet hur havet ser ut faktiskt så man inte bara kliver rakt på, utan förstår att man måste simma...

Nu har jag läst ut 3 böcker som BP rekommenderande och som jag verkligen kan rekommendera vidare om man gillar deckare !!!
I rätt ordning också BP ;) love them
Springfloden, Den tredje rösten och Svart gryning
Dom är sååååå Bra och jag ville inte att sista boken skulle ta slut,  Nu ska jag bara ut och leta efter den senaste boken  av
Cilla & Rolf Börjlind

Nu ska jag försöka få ordning på tvättstugan så jag önskar er sötnosar en underbar Söndag

KRAMISAR

8 kommentarer:

  1. Haha, bra skyltar...krokodilskylten var bäst...vem vill sitt på en krokodil !!!?
    Hoppas allt är bra med dej ;))
    Kram från bia

    SvaraRadera
  2. Underbara skyltar. Jag är klar med tvätt och strykning för den här veckan - det känns bra och det gick att torka lite tvätt ute - blir ju friskt och skönt! Ha en fin eftermiddag =) Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! Underbar skyltning :-) Ibland är dom lite övertydliga, skyltarna, men då blir dom ännu roligare också :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig skyltning! Dagens skratt från början till slut! Som jag brukar säga - skyltar är såååå mycket roligare utomlands än här hemma.

    Så himla kul att du gillade mina bokförslag. Precis som du kan jag knappt vänta på att fjärde boken ska komma ut som pocket. Den finns ju som inbunden redan, men jag föredrar pocket.

    1 000 tack för härlig skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  5. Men vaaa? JAG läser Den trejde rösten just nu!!! Jag såg Springfloden när den gick på TV så den brydde jag mig inte om att läsa.
    Roliga skyltar förresten!
    KRAM ♥ Nu är det mindre än en vecka tills vi får kramas på riktigt ♥

    SvaraRadera
  6. Härliga skyltar! Sitter här med ett stort leende - tack!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack, nu vet jag lite mer vad som gäller...
    Jag är så förtjust i dina temaskyltningar och tänk så mycket man får veta. Jag ler stort, för jag ska ju minnas det också. Helst!
    Böckerna har jag läst och instämmer i dina lovord.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne