söndag 11 september 2016

Skyltsöndag #70

Bättre Sent än aldrig ;)
SKYLTSÖNDAG
Det är våran fina bloggvän 
Som Förvaltar denna härliga utmaning vidare, och tur är det för det är som sagt ngt som får mig att alltid bli på bra humör :)
Temat idag blir:
HITTA RÄTT TOALETT
( och dessa underbara toa skyltar kan du väl inte missta var du bör gå ;)
(
Bara att se denna gör mig kissnödig )

(Underbart att se lutningen på mannen haha)

(Bråttom)

(Faktiskt väldigt snygga toa skyltar tycker jag i alla fall )

(Haha helt underbara )

( vilken ska man välja ...efter humör ;)?!

( Den här vill jag ha hemma min favorit ;)

(Bara såååå söt )

(Äkta bar skylt ;)

(Vilken dörr skulle du gå in i ??)

Vilken blev din favorit ?? 

Stor varm Kram till er mina fina Vänner
❤️

15 kommentarer:


  1. Skyltsöndagskrampådig. 🤗❤

    SvaraRadera

  2. Skyltsöndagskrampådig. 🤗❤

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Den kavalkaden på toaskyltar var med bred marginal det roligaste bidraget den här omgången kan jag säga. Skrattade från början till slut! Å här finns då en massa favoriter, men den som jag tycker är absolut roligast är den med "Bråttom". Här ser jag en riktigt kissnödig tjej och kille framför mig som båda två störtar in på toan samtidigt. Kan tänkas att killen använder handfatet;-)

    Gillar alla andra också, speciellt då ettan och tvåan. Sådana roliga toaskyltar borde vi ha i Sverige. Då blir det genast roligare att besöka toaletten:-)

    Härligt bidrag. 1 000 tack för det och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Svårt att välja EN favorit bland dessa härliga skyltar. Men jag vet ABSOLUT vilken dörr jag hade valt ;-)
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  5. Haha..skrattar gott åt den sista. Himmel så många olika toa skyltar du hittat.
    Ha en fin måndag, härliga Sanna
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Underbara skyltar! Svårt att välja favorit, men de med nunnan och munken är ju bara såå himla bra!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka roliga skyltar du hittar :) ha en fortsatt bra dag! Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Det var då de roligaste toaskyltar jag någonsin sett!!!
    Gillar allihop, haha!
    Skyltsöndagskrampåmåndag!

    SvaraRadera
  9. Oj vilka härliga skyltar och roliga ! :)

    SvaraRadera
  10. Så GA fina skyltar. Jag väljer ängel/djävul-skylten

    SvaraRadera
  11. Hejsan,
    Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
    Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
    Åldersgräns 16 år.
    Mvh, Karin

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara skyltar!Helt suveräna 😊👍. Svårt att välja en favorit när du hittat så många bra.
    Ska ta mig en funderare på din fotoutmaning. Hade ju som jag skrev på Instagram inte fattat att det var din egen utmaning. Sköt om dig ❤

    SvaraRadera
  13. Hahaha! Underbara! Svårt att välja bara en, men då får det bli den där båda lyfter på benet :-)

    SvaraRadera
  14. De där på metall! Fast i en offentlig miljö, inte hos mig!

    Ha en fortsatt underbar vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Tack för härlig skyltning! Och som Ama skriver håller jag med om att de som lyfter på benen där båda lyfter på benen och sticker ut.
    Uppskattade alla!
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne